Bu gün bir X için neler gerekiyorsa hepsini yaptım. Saçımı taradım. sakalımdan keskinliğini yitirmiş olan tıraş bıçağımın sayesinde kurtuldum. Dişlerimi fırçalamadım. Her sabah fırçalamak bana göre değil. Diş macununun tadı berbat! Neyse ki dişlerim gayet çürüksüz ve sağlam, şimdilik. Sorun değil çok gülen biri değilim zaten. Münzevi hayattır tercihim. O yüzden kimseler göremez dişlerimi. Ağzım kokuyor da olabilir, olmaya da bilir. Özneler ağzının kokup kokmadığını bilemez ya. Ama eminim kokuyordur. çünkü günde bir buçuk paket sigara tüketirim. Sigaram da çok fena, o kadar ağır ki müşkül çekebiliyorum içime. Ucuz, Kaçak, zehir... beni idame edebiliyor. o yüzden sorun da teşkil etmiyor artık. her 'yeni' gibi ona da alışıyorum.
Kendime 'X' diyorum, bir isme ihtiyaç duymuyorum. Hem hiçbir isim yakışmaz ki bana. Alameti farikam olmaz olsun. Seslensin istemiyorum kimse bana. Kalabalığın içinde kalabalığı oluşturan küçük bir değerim sadece ve bu durum benim çok hoşuma gidiyor. Hiçliği seviyorum. hiç çok anlamlı gelir bana, salt hiç. Eskiden kendimi arar dururdum, sorgulardım. Ne yazık ki bir türlü bulamamıştım. nice çabalara girişmiş idim. Varoluş felsefesinde aradım, kozmolojiye giriştim, bulamadım... Belki de bilinç altım saklıyor beni benden ve bizatihi bilinç katmanına ulaştırmıyor bu fenomeni. artık aramıyorum, ket vuruyorum kendi benliğime. bulabilseydim eğer, kim bilir belki de 'Y' ile karşılaşırdım. Güzel olurdu X ve Y. Neyse daha fazla dimağımızı bulanıklaştırmayayım. Kendimi sizlere tanıtmayı çok isterdim ama olmuyor görüyorsunuz. kendimi tanıtmayı da zaten bi türlü becerememişimdir. Nerden başlanır bilemem. Anne baba adı mı? doğum yeri, tarihi mi? bunlarla mı size tanıtacağım kendimi? Kimdik ki, neydik ne yer ne içerdik? Hem hala süregelen şey daha tamamlanmamış olan şey, nasıl olurdu da kavramsallaştırılabilirdi ki kendini?
Dünyama hoş geldiniz diyemeyeceğim nahoştur. Muntazam olmayan ve sadece bana yeten, benden başka herkesi yalnızlaştıran bir dünya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
X
Mystery / Thrillergeçmişinden tamamen sıyrılınca kendini kaybeden birinin hikayesi.