Arkadaşlar şimdi sinir stres atıncaz, kendini adam sanan orospu çocuklarına burdan içinizi boşaltın
"Öyle orospu orospu giyinip milleti azdırıyosunuz, sonrada tecavüz etti oluyo"
°Ulan sanane lan karaktersiz herif, senin ne haddine, kafanı kopart yinede yapma, sen amcaya çünkünü gösterince bişey olmuyo ama. Sana mı sorucaktı ibne. Yok kadın kısmı onu giyemez bunu giyemez, erkek yapınca elinin kiri kadın yapınca orospu. Sen nasıl bir insana tecavüz edebilirsin ya, nasıl, ulan onun yerinde keşke ben olsaydım, en azından kolunu kırıp götüne sokardım.
"Rızası vardı hakim bey"
°Sen küçücük bir çocuğa böyle çirkin bir iftirayı atamazsın. O çocuk dediğin şeyin ne olduğunu bilmiyo. O evcilik oynayıp oyuncak bebeğini oyuncak biberonla doyuracakken doğumda kan kaybı yüzünden ölüyo. Yaşasa bile artık eskisi gibi olamaz ki, kolunu koparıp diksem eskisi gibi olur mu? Ben şahsen denemeyi çok isterim. O çocuğun psikolojisi asla düzelmeyecek, evlenip çocuk sahibi olucakken şimdi düşüncesinden bile tiksinecek.Diğer arkadaşları resim çizerken o ağlamaya başlıcak,neden mi? Çünkü aklındaki tek resim o olucak. Çocuk olmasa bile eskisi gibi olamıycak ki.Ceza gelsin! Ki böyle şerefsizler etrafta gezip hayattan keyif alan insanları yaşayan ölü yapamasın.
Halka verilsin halk gereken cezayı verir...