×Neden sen?
°Hayat taşak geçiyor işte...תu an ki ruh halin?
°MCdepresif×Sence dövme mi daha hoş duruyor yoksa piercing mi?
°dövme (Rana yazar hiçbiri diye jjdk)×Spiderman mı? Deadpool mu?
°Deadpool adamım👊×Bir dizi öner (macera)
°The-100×Asla gerçek olmayacak hayaller mi kurarsın, yoksa gerçeklik payı olan mı?
°Genelde gerçek olmayan×Bir hayal rutinin var mı?
°Genelde dizi karakterleriyle, onlar iz May layf×En sevmediğin yönün?
°İnsanlara anlamsız gelen şeyler içim küsüp ağlıyorum×Kolay ağlar mısın?
°Hayır, bazı mevzular hariç×Hangi hayvan olmak istersin?
°Neden bilmiyorum kurt, aslında Baykuş olsam uçarım ama salakça kurt×Basık bir karakter misin?
°Fazlasıyla herkese kolay açılamam×Asosyal misin?
°Genellikle öyle söylerler, yaşadığım şehri bile bilmiyorum×Sinirlenince en belirgin fiziksel özelliğin?
°Elim kolum titrer, heyecanlanıncada öyle kavgada titrerim istemsiz şekilde×Hiç sinir krizi geçirdin mi?
°1 kere×Baban rahat bir insan mı?
°Orta şekerli×Aile içi başına kötü bir olay gelse genelde düşünce şeklin?
°Bazı kızlar üzüntüden koşa koşa ağlarken ben genelde sinirden ağlıyorum, çünkü birşey yapamıyorum.Ama hiçbir zaman mesela bir olaydan o kadar çok etkilenmedim.Çünkü kendi psikolojimi düşünmedim. Hep acaba abarttım mı dedim. Çünkü daha kötü şeyler yaşayan insanlar vardı ve böyle basit şeyler için bile olayları büyütebiliyor insan. Hiçbir olayı çok büyük görmedim buda geçer dedim×Korkak mısın?
°Gizlemeye çalışırım ama evet içimde nedense bir korku var, aslında patlasam kötü olur biliyorum hatta bir ara patladım. Ama ne bileyim olaylardan ben kaçmaya çalıştıkça toplum baskısı yiyorum. Neden? Aymina döver. Kardeşim banane lan?×Anlaşılabilir bir insan mısın?
°Asla, en basit şekilde bile anlatmaya çalışsam bir gram yakınından geçmez, çok düşünürüm bir olayı binbir şekilde düşünürüm ama nedense bunu benim anladığım şekilde karşıya aktaramam uzun gelir×Acaba annemle babam tanışmasaydı ben olmasaydım diye düşündün mü hiç?
°Evet, acaba başkalarının haklarına mı giriyorum diye düşündüm×Peki dinimi önemser misin, yada herhangi bir insanın dini arkadaşlık yapman için önemli mi?
°Değil, diyorum ya insan. Ben Amerika da doğsaydım dinim farklı olurdu. Mesela diyoruz ya Müslümanlık doğru diye onlara göre de o doğru biz nasıl korkuyorsak onlar da öyle yetişti. Sana gel Budist ol bizim din daha doğru deseler gider misin? Her kültüre başka dinler kötü kendi dinleri mükemmeldir