Megrántotam a halyátt és otmarat a kezembem a sok mühaja . A ribizli ené ki a mályát. Még iet... én eredeti vok.. de am tenyleg nincs is semi mü dollog rajtam szovall hivatalossan is eredeti vagyok mint az a csikos szuperénekesno tugyátok az a szupersztár atol az adi basztól vagy mi az a dolog me én nem hordok oat csak versácsi cucokat. Ahoz meg pénz küll és nekem az sokk van.
Ez a ribizli feju meg felsikit hogy agyam visza mer drága vót az na mégg mit nem majd tudod ki agya oda. Hát énnem. el is ű lök emelól a jány melől mer eztet nem lehet kibírni mán ép észel.
Becsöngetek . Heri bá megjelenik a gucsi cucjaiba jaj moreja mé csinálodeztet mán megint miatad foggok leboruni a padrul ejj te rád kulddom a familiát. meg bánod hogy a kornyekembe jotel. Joban megnezve Herit látom hö a ruhái rendezzetlenul alnak rjta. Dika. Biztos valami ribizli fejuvel vot ag elob. En am nyomozonak keszulok me oan jo a logikam es a tudassom szval en eztet mostan kifogomm nyomozni hogy ki tete ezt vele. Megollom. Oda is megyekk hozá az orra kelos kozepen de nembaj eloveszem már refexből a zsebembbe tartot nagyitot osztan elkezdem nézni szagulni..m hümm. ...grrr dejo szaga van awwjdjjsjs gerr mikozben ezeket a hangokat kiadom Heri figyel engemet biztoa tecek neki nem iga? Szerintem iss. Na jo gyerekek en ezttet mán nem birom... leteperem mindgyjárt it hejben.. az az or az a szaly azok a fulek aw grrrrr germmmánok elfoglwlnak mindent... aww gerr vadmacskahh.
JAJ eszemben jut hö nekem otvan a buszosember a nyulember. Mert o a nyulember es nekem ö kel. Jaj de egy ribizli vok hó megcsallom de ne mérdekel most Heri kel ráer
YOU ARE READING
apucikahhhh [dedi kink]
Short StoryEz a történet harry stylesrol es a szexi buszsoforrol na meg a kisjányrül szol akit majd elrabolnak. Na de nem is szpojlerezek olvasssátok el!!!