2

897 39 7
                                    

-háthhh.. bébigörl kinézzem belölled aztat.. - nyalta meg a cserepesre száraddt szaros szályát (micsoda aliterációh 2.)
-na de Heri bácsih... maga ojann huncut! - néztem rá oj vadítoann ahogy ö az elöb rámm.
- na mindeggy gyere fiam-fogta meg a karommat majd elkezdett huzzni maga feléje
-te rákosss! - üvöltotem rá- én jány vagyok nem láttya? Megmutasam?-mosolyogtam huncutul
-nem kel kősz - lököttt visza a padomban.

Mijen csunyafiju ez a Heri bácsi... Naon gonosz... de ojan hejes bazki...  micsinájak most? Há röktön felkel hívnom a barátossnémet aki amuggy it ül meletem de nembajaz . A szüleimnek van péze szovall hagyj foggyon a telefonrul. De amugy nehogy aszigyétek hogy nics pézem taxira de a buszsoförr ojan csábítoh azér járok mindig buszal. Az a sörhas amit egy szőrmezö takar elll... aw grrr... mindjárt megint megborulok a padomrul. Felhivom a barátnémet Juliskátt.
-halo? En vok az Piri tudod az osztájbul.
-ja igen tudom hö kivagy de am minekk hívol fel moreja há it úlök meleted.
-nem tom am csak hagyj fogyon a péz.
-hát k. -azal letete. Még ien egy ribbancot. Megfordulok mer a padtásam es jo megrángatom a mühalyát a ribanca. Adok én neki. Mi az hö leteszi? Nekem nem lehet le teni a tele  font.

apucikahhhh [dedi kink]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora