Tam anlamıyla bir şey hissetmediğim bir çocukla 2 aylık süren bir ilişkimin sonuna gelmiştim ve bu benim yüzümden olmuştu. Kendimce duyduğum bu vicdan azabıyla Toprağın en yakın arkadaşına mesaj atmakla bir çare bulduğumu düşünerek hemen facebookuma girdim ve emrenin hesabını bularak hemen arkadaşlık isteği attım çocuk yaklaşık 20-25 dakika sonra kabul etti. (Nerden bilebilirdim 20 ayımı vereceğim çocuk olacağını?) Haydi bismillah dedim attım çocuğa mesaj konuşmamız da çok resmi başlamıştı, ama beyefendi mahalle delikanlısı çıktı (Bilmiyorum nerden okuyorsunuz ama ben Bursa'da yaşıyorum ve bizim burda mahalle çocuklarının delikanlıları meşhurdur :D)
- Merhaba bişey rica edicem az baksana.
3 dakika oldu, olmadı geldi cevap. "Buyur?"
Beni tanıyıp tanımadığını sorarak karşılık verdim, "Toprağın manitasi değil misin? " cevabını alınca mallığın dibine imza koydum, iğrençlikte de sınır tanımayan bir öküzle karşı karşıyaydım ve bu sinir bozucuydu.
"Eski sevgilisi :)" yazdım bende koyucam ya şeklimi tabi sonra ardından "Evini biliyor musun?" diye ekledim biliyorum götürürüm falan dedi tabi bu sonra 1 saat sonra Toprak kabul etmedi yazdı. Lan ben sana ona söyle mi dedim zaten demesemde bi düşün niye ona sormadım da sana sordum ki güya sürpriz yapacaktık ve tam anlamıyla içine etmiş bulunmaktaydı bu emre denen arkadaş yani ben o zaman öyle düşünmüştüm. Neyse zaten Toprağı sevmediğim için bu şekilde davranmam çok normaldi hiç umursamadım. Neyse derken 1-2 gün geçti aralarda konuşuyorduk falan numaranı istedi, başladık smsden yazışmaya.