Hoofdstuk 1

16 2 0
                                    

Lieve Kerstman,

Mijn naam is Mila Allen. Mijn ouders, Julia en Mark Allen, werken heel hard. Ze krijgen er alleen weinig geld voor terug. Dit is de eerste keer dat ik een brief naar u schrijf. Ik wens geen cadeau's te krijgen, maar ik wens dat mijn ouders gelukkig zijn, geen zorgen maken om geld. Ik wens dat we gezellig gaan kletsen en eten zoals altijd. Ik wil niets meer dan dat, behalve mijn ouders gelukkig zien zijn. Ik wens dat ze wat meer geld zouden verdienen, ook al is het maar tijdelijk. Dat zou mij en mijn ouders zo veel goeds doen.

Liefs,

Mila Allen.

Zo. Nu alleen nog in een enveloppe doen en een postzegel op de enveloppe plakken. Daarna naar de brievenbus aan het eind van de straat lopen en de enveloppe met de brief erin in de brievenbus doen. Wat zou het adres van de Kerstman zijn? Ik zoek het op op mijn telefoon. Volgens google kan ik "Aan de Kerstman" Erop schrijven en er natuurlijk onder zetten " De Noordpool". Ik hoop dat dat werkt. Ik begin op de enveloppe te schrijven.

Als ik de brief in de enveloppe gedaan heb en er een postzegel op heb geplakt, loop ik naar mijn deur. Ik doe hem open en loop naar beneden. Ik trek mijn jas aan en doe mijn sjaal om. Dan doe ik mijn muts op mijn hoofd en pak ik de enveloppe. Ik pak nog snel mijn handschoenen en trek ze aan. Ik pak de sleutel van het plankje en trek de deur open. Ik loop naar buiten.

A/N:
Apenpoep.
Dit moest van m'n vader😂

A Magical✨ Christmas🎅🏻🎄Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu