Hoofdstuk 4

7 1 0
                                    

"Mijn naam is Alec Montgomery," zegt hij en hij schud mijn hand.

Ik besef me dat ik de brieven nog steeds vast heb in de andere hand en dat hij ze waarschijnlijk wel graag terug zou willen hebben.

"Hier heb je... eh... de.. " ik geef de brieven aan hem en kijk naar onze handen. Zijn hand raakt mijn hand aan en ik voel een warme tinteling door mijn hele lichaam heen gaan. "Brieven." Maak ik mijn zin af als ik me besef dat ik weer naar hem heb staan staren. Great.

Hij bijt op zijn lip. "Mag ik je telefoonnummer?" Vraagt hij. "Dan kan ik je een keer uitnodigen." Zegt hij er snel achter aan. Hij is zo schattig.

"Tuurlijk," zeg ik, terwijl ik zijn telefoon aanpak. Ik typ in 06-12983476 en vul mijn naam in: 'Mila'.

"Cool, ik stuur je direct een appje." Zegt hij. We kijken elkaar aan en ik zie een soort licht in zijn ogen. "Ja," zeg ik. Mijn stem klinkt opgewonden, omdat ik dat ben.

Zodra ik thuis naar binnenloop, vraagt mijn moeder; "oh, ik wilde net naar buiten gaan, maar kan jij dan even met James lopen?" Ik knik. "Altijd." Ik glimlach.

James is onze hond, hij is nét 1 jaar geworden.

Ik lijn hem aan en ik keer me om. Dan loop ik naar buiten.

Weer buiten. Die frisse lucht, de rust... Het doet me zó veel goeds. Mijn gedachten worden ondertussen onderbroken door een blaffende James; hij ziet een andere hond.

Zodra we in de buurt zijn heb ik James al wat dichter bij me. De hond is even groot als James, maar volgens mij is het een meisje..

"Hey," zegt een al te bekende stem. "Haha, hey." Zeg ik. Hij begint te lachen.

A/N: Oh my lord, sorry! Was helemaal in mijn gedachtes bezig met de vakantie en was daarom hélemaal vergeten te schrijven... Ik zal het proberen wat in te halen!

A Magical✨ Christmas🎅🏻🎄Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu