Pewnego chmurnego dnia czyli w Halloween 13-letnia Erwina poszła na imprezę do nowej uczennicy. Dziewczyna była trochę dziwna. Nosiła się na czarno usta malowała na brąz a oczy na czerwono. To wzbudzało w niej grozę.Lecz jednak jej dom był nawiedzony co ni dziwi w jej ubiorze. Można powiedzieć że była emo.Ale wtedy takiego stylu nie znali.To była osoba zła od urodzenia. Co było idealnym powodem by tam spędzić Halloween. Cała nastoletnia grupka założyła się o to kto najdłużej wytrzyma w tym mrocznym domu. Zaczeli o dwudziestej i wtedy rozpoczęło się piekło... Gdy weszła ostatnia osoba drzwi same się zamknęły zlękniona Erwina rzekła piskliwym głosem: -Musimy iść dalej Sara ta nowa uczennica: -To przeciąg Sara szła na końcu gdy wszyscy weszli do jadalni roześmiała się wniebogłosy. Artur,który skrycie podkochiwał się w Erwinie zaproponował: -Słuchajcie opowiedzmy historię tego domu By wzbudzić lęk Erwiny i z nadzieją zaczekać aż się do niego przytuli. Ola zaczęła opowiadać: -Dawno dawno temu chyba ze sto lat żyła w tym domu dziewczyna o imieniu Agonia była piękna jasnoskóra,czarnowłosa jak królewna śnieżka. Nieszczęśliwie zakochana w przystojnym Edwardzie Kas-pianie 3. Jego ulubionym kolorem była krwista czerwień,którą Agonia miała w każdym rodzaju ubrania. ... ... -Po kilku latach Agonia i Edward ożenili się i urodziła im się córka. Lecz Edward w przeszłości miał kochankę,która jak się okazało była wiedźmą. ... -Z wściekłości porwała ich córkę i zamordowała. Zrozpaczona matka utopiła się w stawie ,który mieli w ogrodzie. Jej dusza do tej pory wędruje w tym domu i straszy osoby przychodzące tu. Erwina: -Ale dlaczego w Halloween Sara: -Bo tedy porwano i zabito jej kochaną córeczkę .. Wtem światło zaczęło wariować.Okna otworzyły się na oścież. Pies na podwórzu zaczął skakać i ujadać miał czerwone oczy. Zerwał się z łańcucha wbiegł do domu i chciał wszystkich zabić. Właśnie wtedy wkroczyła ona,ona krwista dama. Na jej widok pies się spłoszył i uciekł w popłochu. Dama podeszła do Erwiny: -Witajcie -Dzień dobry (Erwina rzekła wystraszona) -Cóż robicie w moim domu ten oto dom jest przeklęty -Co? (Ola) -W tym domu jest wiele zakamarków i miejsc które mogą was zabić nie wiecie co was tu czeka -My się nie damy (Artur) -Więc zginiecie! Z kuchni zaczęsły dobiegać dziwne dźwięki a nagle wyleciały noże ,które wszystkim przebiły serca. Nikt nie przeżył i nie warto iść do tego domu ten kto tam wejdzie zginie więc radze uważać. Oto jest dom krwistej damy.
CZYTASZ
Straszne Historie
HorrorJeśli lubicie zwroty akcji i straszne historie internautów zapraszam was do przeczytania tej książki. W komentarzach piszcie swoje historie.I klikajcie gwiazdki