Jak (nie)radzą sobie ze wczesnym wstawaniem?

836 78 23
                                    

Dania; szybko udaje mu się zwalczyć ospałość. O poranku to własnie on przejmuje tytuł najbardziej produktywnego Nordyka. Zdarza się, że jako iż jest jedynym, który w miarę dobrze znosi wczesne wstawanie, musi siłą wyciągać Finlandię i Norwegię z łóżka. 

Norwegia; dla niego produktywny dzień zaczyna się dopiero po południu. Do tego czasu jest półprzytomny. Pije duże ilości kawy, by móc nadążyć za pozostałymi. Ciężko go wyciągnąć z łóżka, przez co zaczął stosować metodę nastawiania kilkunastu budzików, które dzwonią w odstępach co kilka minut. Użeranie się z nimi szybko go denerwuje, przez co szybciej wstaje.

Szwecja; o poranku wygląda na zmęczonego, jest bardziej wrażliwy na docinki Danii i do czasu, gdy wypije pierwszą poranną kawę, jest myślami w kompletnie innym miejscu. Kiedy się rozbudzi, na jego twarz wraca uprzednio zmazane przez zmęczenie niewzruszenie, a błękit jego oczu staje się bardziej żywy.

Finlandia; o poranku wszystko, czego się dotknie zmienia się w część wielkiego kręgu chaosu - zaczynając tu od jego fryzury, a kończąc na zostawionej gdzieś obok wyjścia z pokoju kołdrze.  Zwykle wstaje o tej samej porze, jednak kiedy obudzi się wcześniej jest nie do zniesienia, przynajmniej do czasu aż jego umysł kompletnie się rozbudzi.

Islandia; opuszcza łóżko jakieś pół godziny po wstaniu, gdyż właśnie tyle czasu zajmuje mu zebranie odpowiedniej ilości motywacji do wyjścia spod kołdry. Jego umysł szybko staje się trzeźwy, jednak nie na długo, bo w przeciągu kilku godzin ponownie jest zmęczony.

❝Valhalla❞ ┊ aph Nordycy ┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz