Bu benim ilki hikayem isimler SBSV ye benzese de kurgu tamamen farklı umarım beğenirsiniz.
Aylin;
If ya yinemi okulu bıkmak nedir biliyoruz da bu kadar olmaz hem çok sıkıcı ilgimi çeken biri veya bi şey bile yok ,üstelik ben inek bile değilim düşünün yani neyse birabn önce hazırlanıp cıkiyım ilk günden geç kalmıyım.......
okula girer girmez karşımda deniz gördüm en yakın ve tek aekadaşim evet aynen öyle hic arkadaş canlisi değilim (ortam adamı da denebilir).Denizin ilk sözü şu yakınlarda yanan bir üniversite vardı ya oradan resmen taş çocuklar gelmiş. Telkini görünce of ya aylin insan güler müler ya tepki ver sevin acıcık dedi. Ben aslında erkekleri hiç sevmezdim, sevmezdim az kalıyo ya nefret ederim üniversitede nefretim azalsa da tamamen geçmemişti bu yüzden hala erkekler çok fazla ilgimi çekmiyodu ama şuan hayır ya oha sen insanmïsın önümden geçeni görmeniz gerekiyordu resmen aşık olmuştum erkeklerle ilgili düşüncelerimi değiştirmiş yüzüme baka baka sırıtarak önümden geçip gitmişti ..........
Bir Sonraki Gün;:
Bu gün dünkü çocuk gelkdfi gözüm önüne hayır ya ben böyle biri değilim unutmam lazım şimdi her zamanki gibi hazırlanıp erkeklerden nefret ederek okula gidip sıkilip gelicem. Hazırlanıp anahtarların aldım ve okula gitmek üzere yola koyuldum . Yol boyunca aklındaki düşünce aynı sınıfta olsak ne olurdu acaba ?oldu.........
Bu. Bölüm bu kadar ama beğenirseniz uzayarak devam eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Nedir?
RomanceHikayenin başı birazcık sıkici çünkü birbirini tanımaya çalışan ve aşkın ne olduğunu bilmeyip birbirlerine bağlandıkça anlayan iki aşığı anlatıyorum çok güzel olacak okuyun ve yorum yapın ona göre 2.bolum yazcam...