Evet okula doğru ilerliyoruz içimde anlatamayacağım kadar büyük bir mutluluk var sebebini sormayın bilmiyorum. okula girip sınifa yöneldim sınıf girip masum bir bakış attıktan sonra denizin yanına geçip oturdum ...Of deniz yeni gelenlerden bahsediyordu(şu içlerinde bahsettiğim taşta olan gruptan ). Deniz konuşmalarından sıkılıpkafa çevirdiğimde oda ne o çocuk (taş olan) sınıfa girip delici bir bakış attıkta sonra sağıma gelip ,oturabilirmiyim dedi bende tabiki dedim soluma döndüğümde deniz kıkıradadıgıni gördüm ve hic görmemiş gibi yaptım .
Birden önüme uzatılan el ile irkildim yanımdan gelen sert ses tanışalımmı? diyordu .Aklimdan geçenlere engel olarak tabiki dedim. Çocuk benim adım Kıvanç tanıştıgıma memnun oldum dedi bende benim adımda Aylin bende memnun oldum dedim ve gülumsedim. Ders bitti eve gitme vakti deniz beni beklemeden çıkmıştı bile sınıftan . Kıvançın sesiyle irkildim dışarıda yağmur yağıyor istersen bırakayım dedi,gerek yok ben bir taksi bulurum dedim o ise üstelemeden evet dedi oysa üsteleseydi belki de oooofffff neyse boşverip tasksi aramaya koyuldum içimden lanet ediyordum çünkü bitane bile boş taksi geçmiyordu eve kadar yürüdüm şırıl sıklam oldum ve direk yorganın altına girdim hediye kabul etmedfiysem çocuğun teklifini ama hayır ya direk kabul etseydik hafif bir kız olduğumu sanırdı.
KIVANÇ;
Acaba taksi bulabildimi tatlı kiz ... Neler düşünüyorum kendine gel kıvanç ne yaparsa yapsın sen bu geceki teklifini hazırla deyip evden çıktın clube girdiğimde tıklım tıklımdi hemen gözüme kestirdiğim ilk kızini yanına gidip ayarladım ve clubten çıktım arabaya bindiğimizde iç sesimi susturamadım adeta her şeyiyle o kızı getiriyordu gözümün önüne iç sesim neyse diyip o düşüncelerimden kurtulmaya çalıssamda olmadı ve arabayı kenara çekip kızdan aşşağı inmesini söyledim adıni bile bilmediğim kız neden diye sorunca nedeni yok un deyip kapıyı açtım kız resmen hayvan diye böğürmüştü neyse ne eve gidip uyumaya çalışsamda olmadı o kız aklımdan gitmiyordu onu görmek için sabırsızlanıyordum hayır yoksa aşk mı oda ne öyle öyle bişey olamaz ben ben kıvanç çarpak aşık olucam gülüyüm bari buda bianlık hevestir deyip uykuya daldim .
O da ne saat 10:30du hemen kalkıp okula gittim ve sınıfa girdim dünkü yerime oturdum ama o yoktu aylin yani endişelenmiştim neden noluyosa vena sanki bişeyiyimde endişelenmiyorum yanında sürekli gezen bi kız vardı cesaretini toplayıp kizin yanına gidip o nasıl dedim kiz bana anlamadım dedi bende aylin nazil neden gelmedi bi şey sorucaktımda dedim kız bana gülerek hasta ama istersen telefon numarasını veriyim dediğinde içimi anlamda damadığım bir sevinç kapladım numarayı çevirdim ve aradım
Nası gidiyo sizce acaba arayıp ne diyecek çapkınımız .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Nedir?
RomanceHikayenin başı birazcık sıkici çünkü birbirini tanımaya çalışan ve aşkın ne olduğunu bilmeyip birbirlerine bağlandıkça anlayan iki aşığı anlatıyorum çok güzel olacak okuyun ve yorum yapın ona göre 2.bolum yazcam...