erkekler

178 7 5
                                    

öncelikle bunu söylemek istiyorum ki,şimdi yazacağım şeyler benim bakış açım ve benim fikirlerim,her insanın bir düşünce özgürlüğü vardır.

{Şunu unutma ki saygıdeğer kadın,hiç bir erkek,senin gözyaşlarını haketmez,unutma ki bir erkek için değişmek zorunda değilsin.}

1-bakım
benim için bakımın erkeği/kadını yoktur o yüzden çok önemli buluyorum.Öncelikle ellerinize bakım uygulayın,kirli tırnaklar,garip çatlaklar,hoş gözükmeyen tüyler.
Özellikle tırnak konusu benim için çok önemli,lütfen haftada (en az) bir 20dakkanızı törpülemeye falan verin.Farkı göreceksiniz.
Bu arada;El bileklerinize parfüm sıkın derim,kokusu hemen uçmaz ve kalıcıdır.
Ayrıca bakım benim için saç ve koku demektir.Va şimdi size soruyorum,Kalçaya kadar kırık,yıpranmış,sağlıksız,ışıltısız saç mı-kısa ama bakımlı,parlak,sağlıklı saç mı daha hoş?
saçınıza maske falan uygulaya bilirsiniz.
parfüm ve deodorant kullanmayı lütfen aksatmayın-deodorantınız mümkünse nötr olsun (işte çilekli falan olmaz) ama parfümünüz baya ön planda ve güzel olsun.Ucuz kokmayın ama ayrıca parfümü abartmayın,hoş olacak miktarda sıkın.

tarz-
belirli bir tarza gerek Yok bence,tek bir uyum sağlanmalı mesela en garip renkleri beraber giyerseniz garip olabilir ama mesela bazı insanlar bunu o kadar hoş kombin ediyor ki insan Özeniyor,Ayrıca tarzınızın ve kıyafetlerinizin size yakıştığını ve sizle bir uyum içersinde olduğuna dikkat edin.Eğer takı seviyorsanız,kokoş gözükmediği biçimde takabilirsiniz,ben yapıyorum mesela.

Devamı gelsin mi bebekler?🦋💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Okul      TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin