Capitolul 다5섯

527 45 3
                                    

Capitolul 다섯

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Capitolul

          A venit vara și s-a terminat și un alt nou an școlar.Seulgi se bucură foarte mult în sinea ei că nu mai trebuie să fie luată peste picior din ziua în care majoretele i-a făcut o farsă și a făcut-o de râs în totul liceul.

FLASHBLACK

          — Știți planul, fetelor? ,întreabă Kim cu un zâmbet diabolic pe buze, iar fetele îngână din cap începând să râdă în hohote.

          Seulgi își făcu apariția pe teren fiind îmbrăcată în costum de majoretă fiind întâmpinată de prieteni ei care sunt așezați în tribune aplaudând-o și aclamând-o cu toată puterea lor.Este meciul sezonului al echipei de rugby, iar majoretele trebuie să facă totul ca să îi susțină echipa.

          Majoretele se așează în formație fiind gata să facă o mișcare care au repetat timp de o lună ca să le iasă perfect.După ce terminară aceea mișcare o majoretă avu în mână o găleată plină de vopsea și se îndreptă spre Seulgi care o împroașcă cu aceea vopsea stârnind râsetele tuturor din tribune în afară de ale băieților care se uită la Seulgi cu gura căscată.

          Seulgi se uită la toți care începu să râdă de ea și începu să plângă fugind de pe teren direct spre casă fiind arătată cu degetul de toți oamenii râzând de ea și făcând-o și mai mult să plângă.

END FLASHBLACK

          Timp de o săptămână Seulgi s-a chinuit să își scoată aceea vopsea din cap.În aceea săptămână nici cu băieții nu a mai vorbit deloc.A vrut să fie singură și să fie lăsată în pace ca să își plângă de milă.Tot liceul o arătase cu degetul și râdea de ea, iar asta i-a frânt inima foarte mult.

          Din ziua aia și-a promis că se v-a răzbună pe Kim și asta v-a și face.Din ziua aia s-a decis să se schimbe radical și să nu mai fie batjocura nimănui din liceu.Există un proverb:roata se întoarce la acele persoane care au râs de ea și și-au bătut joc de ea și asta și v-a face.Este o promisiune făcută ei însăși și asta și v-a face.

          Fii pregătită Mang Kim.Te voi face să suferi așa cum mi-ai făcut și tu mie, își spuse fata în minte ținându-și promisiunea făcută ei însăși.

          Deși băieții au încercat în nenumărate ori să vorbească cu Seulgi aceasta le-a spus să o lase definitiv în pace deoarece nu mai vrea să sufere deloc din cauza lor.Acest lucru l-a rănit foarte tare pe Jungkook, dar asta nu l-a oprit să vorbească cu ea, deși mai mereu l-a gonit de lângă ea, acest lucru l-a făcut să încerce să vorbească cu ea și să își de-a seama că este îndrăgostit până peste cap de ea și că v-a face tot posibilul ca și ea să își de-a seama de sentimentele ei și să nu îl mai îndepărteze pe Jungkook de aceasta.

<< She | | 전정국 >> J•JK √ #RomanianStoryAwards2019 EDITATĂWhere stories live. Discover now