Ben sude gurup ismim ise TVS (Taeyung V sude) korede Türklerden oluşan bir gurubumuz var. 17 yaşındayım. Lise 3 'e gidiyorum. BTS armysi biriyim. ve BTS ile aynı okuldayım aramızda kalsın V'ye aşığım. Ona bunu söyleyemiyorum. Daha çok utanıyorum. Biz okulun kız dans gurubuyuz. BTS ise erkek dans gurubu.Biz BTS ile hiç dans etmedik ama onların danslarını yaptık bu akşamda yapıcaz.
JMD-Kızlarrrr size bonba haberim var.
-JMD (Jimin damla) yine ne oldu
JMD-Akşam BTS nin takıldığı mekanda gösterimiz var.
-Neeeeee?????
Sesim o kadar çıktıki bütün sınıf bize baktı.
JE(JIN ESMANUR)-kızım sesiz ol.
-Fazla heyecanıma verin.
JHK( J-HOPE KARDELEN) -bu akşam...da peki orda BTS olacakmı?
-Bi dakka tahmin edeyim olcak. Yoksa bu heyecan biraz fazla.
JMD-Evet doğru tahmin
JKM(JUNKOOK MELİS)-Ayyy sanırım bayılcam yaaa
-Bide bana sor kızım acaba V gelcekmi??
SZ(SUGA ZERDA)- Sen malmısın yoksa mal takliyi mi yapion.
-yaaa SZ kafasına bir tane geçirdim
SZ-Bişey demedim say
RME(RAP MONSTER ELİF)-Size açık ve net soruyorum hangi dansı yapıcaz.
JMD-Hazır olunnnn DNA
-NEEEEEE
JKM-Sanırım kulağım patladı. Ne kadar bağırdın be.
Hep beraber gülmeye başladık. Bu sırada BTS sınıftan içeri girdi. Tabi biz eridik^^
-Kızlar bunlar nie burda. Yan sınıfta değillermi?
Tabi kimse beni dinlemedi. Bende onları takmayıp V yi izlemeye başladım. Bize döndüklerinde herkes önüne dönüp birşeyerle uğraşmaya başladı. İçimden Allahım çoook tatlılar diye geçirdim. Zil çalmıştı. Bu sebeple BTS kendi sınıfına gitmişti.
-Kızlar molada çalışalım kabul mü?
Hepbir ağızdan kabul dedikten sonra derse geri döndük. Öyle molası gelmişti. Biz kızlarla yemek hanenin arkasındaki yerimize gidip çalışmaya başlamıştık. O sırada ne bilelim BTS'nin bizi ilediğini. Sıra bana geldiğinde heycanla başladım. Şimdi heycanlandıysam o zaman BTS'nin önünde yapıcaktım.
V'nin ağzından
Kızları gizli gizli izliyorduk. Bir arada aklımdan bizden güzel diye geçirdim. Benim kısmımı esmer siyah saçlı çok tatlı kahküllü ve uzun saçlı bir kız yapıyodu. Koreli olmadığı belliydi ama çok tatlıydı. Dansa çok hakimdi. Kendi kısmını aynı benim gibi yapıyordu. Sonunda bitirdiklerinde kendi aramızda sesizce alkışladık. Bizim olduğumuz kısma geldiklerini hissettiğimizde koşarak ön bahçeye ilerledik.
YOU ARE READING
TAEHUYANG AŞKIM
Short StoryKorede yaşayan ve Türklerden oluşan gurubu olan Sude'nin BTS ile en önemlisi V ile tanışması sonucu oluşan olayları