Yurda geldiğimde odama geçip ağlamaya başlamıştım. Kızlar kapımı tıklattıkça ben daha fazla ağlamaya başlıyordum. İç sesimde benimle birlikteydi ilk defa
Bu erkekler tam bir öküz
Sen bana katılırmıydın iç ses
Nabıyım sinirlendim hem kıskanıyo hem sevgilisi var ne alaka ya
Bu sefer haklısın iç ses
Ben hep haklıyım hadi bay malum ağlican
İç sesimle daha fazla konuşmayıp uykunun ellerine teslim ettim kendimi tabii uyurken de V ile ilgili rüya görüyordum.
****************
Sabah kızların kapıyı tıklamasıya daha doğru tekmelemesiyle uyandım. Herkes kapının orda bana bağrıyolardı.
-uyandım b geliyom.
-çabuk ol kız
Kimin dediğini anlamamıştım. Ama yinede okula gidicektim bakşa çarem yok. Üstüme siyah garip yuvarlak deseni olan bir sıfırkol altıma ise oldukça kısa bir kotşort giydim.
Şapkamı da takıp aşşağı indim gözlerimin şiş şiş olması beni çirkin göstermesin die bol bol makyaj yapmayıda unutmamıştım. Kızlar beni gördüünde Adriana Lima'yı görmüş gibi bakıyolardı. Bensa hiç takmayıp sofraya oturdum. Kimse çıt çıkarmıyordu. Kahvaltıyı midem almadığı için kalkıp kızlara erken gideceğimi söylemiştim onlarda şaşırtıcı biçimde üstelememişlerdi. Yavaş adımlarla belimi bükerek beyaz sporlarımı giyip yola koyuldum. Yoldaki bütün erkekler bana baksalarda umrumda deildi. Okula geldiğimde bu seferde diğer erkekler ban yiyecekmiş gibi bakıyolardı. Biraz daha ilerleyip bir banka oturdum. Omzumda bir el hissettiğimde arkamı döndüm ve dün akşam ki kızın bir kaç kız toplyıp yanıma geldiğini gördüm kız yine ağzını yaya yaya konuşmaya başladı.
Bilinmeyen-kızığğğm biğr defağğğ dağğa seni Taeğinin yanında görmiceğğm sürtük seni
hemen kızın üstüne atlayıp kıza yumruklar ve tokatlar atmaya başladım ve bütün sinirimi ondan çıkarttım. Bizim kızlar görmüş olacakki dier kızlar bana saldırmadan onları tutup kızlara daldılar.
-kızım di daha benle azını yaya yaya konuşma bu bir ikinciside ben sürtük deilim senin gibi her gördüğüme yavşamıyorum.
Dedim tam bir yumruk çakacaktım li arkamdan bir kuvvet beni çektiğinde arkamı döndüm ah ciddenmi tahmin ettiyseniz doğru V ydi bana bakıp birde kıza bakıyordu. Kızın dudağı patlamış yüzü kanıyordu. Bacağımdaki bir sızıyla bacağıma döndüm ve bacağımdaki cam kırıklarını ve kanı gördüm. Birden gelen bir ağrıyla yere düştüm. V beni kaldırıp beni süzdü ve bacağımdaki kanı gödü tam elimden çekiştirecekken elimi çektim ve kızlara döndüm.
-beni hastaneye götürün kızlar. dedim.
Kızlar başlarını sallayıp beni kollarımdan destekledi. V ye döndüğümde kızı kaldırmaya çalışıyordu. Kızsa kendini acındıyordu. Derken kızdan bir pat die ses geldi baktığımda V onu itmiş sen ona nasıl sürtük dersin die azarlamıştı. Ben önüme döndüm ve yine acı giren bacağımla yere düştü. Kızlr tutardı ama onlarında boşluğuna gelmişti. Kızlar kaldırmaya çalıştıkça hem kalkamıyor hemde ağlıyordum. Birden havalandığımda beni kaldıran kişiye baktım evet doğru tahmin V ydi. Çırpınmama rağmen beni daha sıkmıştı. Omzundan kızlara ve yeni gelmiş BTS ye bakıyordum bize şaşkınca bakıyorlardı.
Meraba arkadaşlar biraz lısa oldu kusura bakmayın aklıma gelmiyo sizi çok seviyrem:-* iyi okumalar
YOU ARE READING
TAEHUYANG AŞKIM
Short StoryKorede yaşayan ve Türklerden oluşan gurubu olan Sude'nin BTS ile en önemlisi V ile tanışması sonucu oluşan olayları