3.BÖLÜM

23 2 0
                                    

Son olayın üstünden bir gün geçmişti. Savaş ve Barış bizi hala aramamışlardı. Belki de kısa bir sürede arkadaşlığımızı unutmuşlardı. O günümüz tamamen yatmakla geçmişti. Çok sıkıcıydı ve tatsızdı. Sabah olduğunda kahvaltımızı edip odamıza geçtik. Bir süre sonra kapıdan annem girdi. "Sizi görmek istiyen iki kişi var kızlar." dedi. Bir an Savaş ve Barış'ın gelmiş olabilceğini düşündük. Sonra içeri girdiler ve baktığımızda Savaş ve Barış gelmişti. Özür dilediler ve sonra da biraz sohbet ettik. Olay ile ilgili konuşuyorduk. Biz anlattıktan sonra bizi haklı buldular. Savaş ve Barış gittikten sonra Zeynep ile sahile gittik. Eve gittiğimizde duş aldık. Sonra aşağıya yemek yemek için indik ve aşağıda Savaş ve Barış bizi bekliyordu. Bizim yerimize annelerimizden izin almışlardı ve bizi dışarı götüreceklerdi. Üstlerimize güzel bir şeyler giydik ve gittik. Nereye gitceğimizi bilmiyorduk. Yolda çok ama çok heyecanlıydık. Vardığımızda bir sinema salonuna gelmiştik. Vizyonda çok güzel bir film vardı. Yeni vizyona gimişti. Türü de romantik komediydi. Girmeden önce mısır ve içecek aldık. Film başlamak üzereydi. Reklamlardan sonra film başladı. 1-2 saat sonra film reklama girdi ve 10 dakika sonra tekrar başlayacaktı. Reklamda biraz film hakkında konuştuk sonra reklam arası bitti. Reklam arası bittikten sonra...

Lütfen yorumlara devamında ne olabileceği hakkındaki düşüncelerinizi yazar mısınız?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 15, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaz HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin