Suli! BFF?

46 8 0
                                    

Reggel van.Az ébresztő szólt.
-Jaj nee az első normális napom a suliban!
Gyorsan felpantattam leszaladtam reggelizni egy kis avokádó krémes pirítóst.Miután ettem készítettem egy coffein mentes kávét.

Miután ettem készítettem egy coffein mentes kávét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És felvittem a szobámba.Miközbem kortyolgattam a telefonomon megnézzem az üzeneteket.Megint az a lány volt aki tegnap integetett nekem.Azt írta,hogy szia én csak vissza köszöntem.
Miután megittam a kávét lementem és lemosogattam a tányért és poharat.Anya lassan kisurantb,hogy ne vagyem észre,hogy lekésett a munkából.Hát ezzel nem járt sikerrel.Azután felmentem fogat mosni és lezuhanyozni.A hajamat befontam két oldalra és felvettem a ruhákat.

6:42

Még nézegettem az instát és végül 7:17-re értem be a suliba.A busz időben jött én időben indultam el.
Mikor bejelentkeztem a pultnál a termünkbe léptem mert ott volt az első óránk ami Matek volt.
"De jó matek az első óra!"
Ezen az órán keresztül csak ismerkedtünk.
Én a jobb csoportban vagyok ami tök jó!
Ezután jött az OFŐ.Mikor a helyemre ültem már mindenki elment és a helyükre jöttek a többiek akik végre az én osztályomból tartoznak mivel a jobb csoportban csak én vagyok 9.b a többiek 9.a.
A tanár bejött.Két gyerek jött be utána egy fiú és egy lány.
"Na neeee!Ez a lány az aki rám írt messengeren.
Igaz nagyon kedvesnek tűnik még hát ő az egyetlen lány rajtam kívűl."
(Idegen lány)- Szia!
(Én)- Szia!Mi a neved?
(Idegen lány)- Lola,és a tiéd?
(Én)- Lana.
(Lola)- Csak mi ketten vagyunk lányok az osztályban?
(Én)- Igen.De legalább nem leszel egyedül!
(Lola)- Szabad ez a hely?-reménykedve mondta.
(Én)- Igen! Nyugodtan ülj le ide!-arébb húzockodtam,hogy oda férjen és leült,elővette a könyvet.
(Én)- Amm,de most OFŐ van és nem Irodalom!
(Lola)- Ja!Köszi!
Ezután kihívta a tanár Lolát és azt a fiút akinek még mindig nem láttam az arcát.
(Tanár)- Gyerekek!Ők itt az új osztálytársatok! Barátkoztak velük!
Ezután bemutatta őket Lolát ismerjük mostmár,de a fiú kicsoda?!Lola megfogja a kezét annak a fiúnak és azt mondja neki sutyorogva:
-Nyugi,tesó.
Szám tehát ők tesók és ezért egyforma a kutyájuk.
Ezután a fiú felnézett.....





....nagy gyönyörű kék szemeivel és én elolvadtam.Sose,sose voltam szerelmes,de ő már az enyém!Szerencse,hogy Lola csak a testvére!
(Szép szemű fiú)- Sziasztok!Az én nevem Gaston.
Ezután leült a helyére,lese tudtam venni róla a szememet.
Lola leült mellém a tanár megengedte,hogy bármit csinálhatunk az órán.
Mi Lolával nagyon jól összeismerkedtünk.A legjobb barátok lettünk,és ezentúl nem tudtak szétválasztani minket.!
Volt még sok óra,Irodalom,Tesi,Rajz,Ének, Angol.Ezeken az órákon is két embere figyeltem és nem a tanára hanem Lolára és Gastonra.
A nap végén Lolával mentem haza,de ez azt jelentette,hogy Gaston is jönni fog!😃😍
Én és Lola zenét hallgatunk a járdán.(azért nem busszal megyünk haza mert ilyenkor nem járnak a suli felé a buszok)
Gaston meg a másik felén.Mikor hazaértem muszáj volt elválnom Lolától és Gástontól.Elköszöntem tőlük és bementem a házba.Az első dolgom az volt,hogy előkaptam a telefonomat és bejeleöltem Gastont ismerősnek...de nem írtam neki,mert féltem mi lesz.
Apa hazajött a 4 hetes Olaszországi kiruccanásárol.
Lehívott minket anya vacsizni,csirke volt rizzsel.Apa és anya a vacsi közben megkérdezték,hogy milyen volt a suli,mindent elmeséltem nekik csak Gastont nem nehogy majd elmondják a barátaiknak,munkatársunknak...
Ezután a nap után megcsináltam a házit és elmentem fürödni.....
Kb. 22:01-kor feküdtem le.

Lola:5/5* a legjobb barátok lettünk hej
Gaston:5/5* imádom
Vacsi:5/2 nyers volt a hús
Apa hazatérése:5/5* nagyon vártam
Házi:5/2 nagyon nehéz volt már az első nap

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KöltözésWhere stories live. Discover now