"ya yoongi, yapmasana huylanıyorum" sevgilisinin kafasını boynundan itmeye çalışırken mızmızlandı, taehyung.
"ama sevgilim, boynun benim öpmem için yaratılmamış mı? hem ben, boynumu öpmene izin veriyorum" dedi yoongi ve sevgilisinin boynuna sokulmaya devam etti.
taehyung, "ama sen boynundan huylanmıyorsun ki yoongi" dediğinde yoongi kafasını taehyungun boynundan kaldırdı ve sevgilisiyle göz göze geldi.
"aslında," diye söze başladı "huylanıyorum ama senin öpmeni sevdiğimden bir şey demiyorum. demek ki sen, benim seni öpmemi sevmiyorsun! öyle olsun, sevgilim ama ben yine de öpeceğim."
yoongi sözlerini bitirdiğinde taehyung kendini savunmak için tam ağzını açacaktı ki sevgilisinin dudakları onu durdurdu.
sevgilisinin dudakları, öyle yumuşak ve huzur vericiydi ki anın verdiği mayışmayla gözlerini kapattı taehyung.
dudakları ayrıldığında, yoongi ellerini sevgilisinin yanaklarına koydu ve parıldayan gözlerle taehyungun sıcacık kahvelerine bakmaya başladı.
"ya, öyle bakmasana bana" diye söylendi taehyung.
"nasıl bakıyor muşum?" deyip, gözlerine aşkla bakmaya devam etti yoongi.
"böyle işte, her şeyin ben mişim gibi." yoongi sessiz kalmayı seçmişti ve sımsıkı sarılmıştı taehyunga.
"o kadar güzelsin ki, gözlerimi senden alamıyorum. taehyung, sana aşığım biliyorsun değil mi? sensiz nefes alabileceğimi sanmıyorum, ne olursun beni tekrardan bırakma. ne yaşanırsa yaşansın, beraber göğüs gerelim her şeye. sen ve ben değil, biz olalım artık.
sen kim taehyung benimle evlenmek ister misin?"
taehyung, yoonginin onunla evlenmek isteyeceğini düşünmüyordu evet birbirlerine deli gibi aşıklardı ama yine de düşünmüyordu işte. şaşırmıştı, bir süre sevgilisinin suratına bakakaldı ama en sonunda kendine geldiğinde, konuşmaya başladı.
"biliyorum sevgilim, ben de sana aşığım hem de çok fazla. yoongi, sensiz nefes alamazken nasıl seni bırakabilirim? söz veriyorum, her şeyi birlikte atlayacağız. güzel günlerimiz de olacak, kötü günlerimiz de ama hep beraber olacağız sevgilim
çünkü seninle evlenmeyi deli gibi istiyorum min yoongi."
❄❄
bu ikinci taegi ficim, ne demeliyim bilmiyorum şu an da pek okuyucum yok ileride olur mu kestiremiyorum.
fic boyunca ne noktalamalara dikkat ettim ne de eklere, bu sizi sinir ettiyse üzgünüm...
her neyse, okuduğunuz için teşekkür ederim.sizi morluyorum💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miss you | taegi
Fanfiction"taehyung... sıçayım, seni çok özledim." "ben de. ben de seni çok özledim, yoongi." • angst değil♡ [111217♡]