Trochu bláznivé 2 část. :)

714 45 7
                                    

Louis

Harry, začal dávat na stůl a já jsem mluvil s Darcy:,, Darcy, miláčku copak se ti děje ve škole"? ,,Ale nic tati odpovědela" Darcy. Já Vám nechci ublížit. Ale zlatíčko, nám přece vůbec neubližuješ, pustil se do toho Harry. Ale teď bych vám ublížila, vím to. Ale ne miláčku tak nám už konečně řekni co se děje. No mi se ve škole posmívají, že mám dva tatínky. S Harrym jsme se první vyděsili ale nakonec se nám ulevilo že to nic hrozného není. Nám s Harrym nevadí že se nám posmívají ale že tím ubližují naši Darcy. Darcy bylo by ti líp na jiné škole? zeptal se Harry. Darcy chvíli popřemýšlela a řekla, no dejte mi týden já si to rozmyslím. S Harrym jsme se trošku pousmáli, protože nám to Darcy řekla s výrazem jako dospělá.Harry hned co usla Darcy si vzal banán a začal mě provokovat první si s nim hrál v ruce pak ho tak něžně oloupal a strčil si ho skoro cely do pusy a najednou se začal tak smát a prskal všude kolem první mi nedocházelo čemu se tak chlame a pak jsem uviděl kam se mi dívá a hned mi to bylo jasné moje tepláky byly totálně napnuté. No co já za to nemůžu řekl jsem. Najednou se ke mně Harry začal přibližovat objal mne a začal mi láskat krk začali jsme se vášnivě líbat a najednou jsem už nebyl na zemi Haroldek mě vzal do náruče a nesl mě do ložnice. První jsme se jen líbali přerušil jsem to a pošeptal mu ,,miluju tě strašně moc'' a zase jsme se začali líbat ale teď už ne vášnivě ale teď pořádně dravě mmmm..ani jsem to nepostřehl ale najednou jsme byli nazí. Harry: začal mě líbat na krku a postupně putoval níž a níž najednou se zastavil u mého půdu a začal si s nim povídat myslel jsem ze se počůrám smíchy prej tak se zase setkáváme ale dneska si nějaký tvrdší než jindy.. začínal jako vždy první olizoval jen špičku a pak jazykem přejel po celé jeho délce myslel jsem ze vybuchnu ale už si ho dal celého do pusy a jel twl ani ne za 2 minuty jsem byl..to bylo něco teď nastala moje práce ale řekl jsem si že si to musí pořádně užit za jeho úžasnou prácičku vytáhl jsem ze zásuvky gel a natřel jsem mu ho na jeho úd a on hned pochopil co má dělat byl tak užasný. Začal mi tam pomalinku strkat prst a já se zhluboka nadechl on se vystrašil a začal se mi omlouvat a já hne ne lásko to je vzrušením jen pokračuj. Hned na to mi tam dal dva prsty a pak pomalinku vsouval jeho úd. Mé ruce jsem tlačil do madrace. Bylo to úžasné pošeptal mi na konci. Nikdy tě nechci ztratit. Já tebe taky ne řekl jsem mu. Asi po 15 minutách přišla Darcy že nemůže usnout a že slyšela nějaké zvuky a bála se jestli nám někdo neubližuje. Harry se začal trošku smát. Můžu jít spát s váma zeptala se Darcy. Jasně že můžeš, řekli jsme oba s Louim. Nakonec Darcy usla hned. A my z vyčerpaní taky.

Takže,další díl je na světě :)

Guys, omlouváme se, ale vůbec to neztíháme, tak Nás prosím omluvte..Zkusíme dát další dil do příštího týdne. Komentáře by potěšily :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 11, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Story of  our  life  Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat