( 2 kapitola )příjezd hostů

49 2 0
                                    

Královna: Danielo mohla by ste prosím říct Sarafíně a Liet aby přichistaly pokoj a uklidi?Daniela: ano vaše vísosti řeknu jim to.Královna: děkuji Danielo. Jim a Jam byli a zahradě Jam trénovala do šermířského kroušku.Jim četla knížky o betomenovy.Daniela:princezno Jam princezno Jim v trůním sále vás čekají hosti.Jam:dobře deme.Jam:Luno Vanesso!!
Jam:vy ste dorazili,ale jak to?Vanessa:no vaše máma volala moji mámě a tvoje máma se ptala jestli nechci jet společně s lunou sem a budeme se svámi společně učit.Královna: ano na to sem se ptala, ale vynechalas jeden detail.Vanessa:a jaký teto?Královna: ptala jsem se jestli jse chcete přestěhovat sem,ale je to vaše volba jak se rozhodnete.Vanessa: já ano.Luna:já taky.Královna:tak dobře zavolám vaší matce,a váš pokoj je připraven. Zatím v pokoji Jim a Jam. Jam:tak jste nám chyběli holky. Luna:nám taki Jam. Bozději na chodbě Sarafína:Naslovíčko Danielo, tohle zůstane mezi námi já nejsem Sarafína ale Fernanda depon ta co utekla z vězení. Daniela:Co po mě chceš jestli mě hned nenecháš na pokoji zavolám stráže! Sarafína vytasila nůž a začala vyhrožovat. Sarafína:pokuď to někomu řekneš tak ťe zabiju ale jestli neřekneš tak tě nechám žít,ale musíš dělat co ti řeknu jasný?!Daniela:ano co mám dělat?Sarafína:zítra vezmeš královninu korunu,je ti to jasný?!Daniela:ano.Vtom momentu šla kolem Jim a slyšela že Daniela na něco přikivuje.Jim:Dainelo co vám říkala Sarafína?Daniela:ouu no říkala mi že podřebuje pomoc s úklidem. Jim:aha.Jim šla do pokoje a říkala:Jam, Vanesso, Luno musím svá i mluvit de o že Sarafína říkala něco Daniele.Luna:a co?Jim:to právě nevím.

Čau jak se vám líbilo další pokračování napište do komentářů a zjistíte co udělá Daniela pro Sarafínu a kdo se zamiluje do Jam. Mějte se hezky a čau 😃

LPS:královská tajemství (1 série )Kde žijí příběhy. Začni objevovat