Sarafína si řekla že bude stráta času využívat Danielu a proto se rozhodla že využije někoho jiného ale koho. Potom přišla k Daniele a řekla jí že je volná.Daniela utekla a pak řekla:konečně mám čas na dokonalý plán.Vanessa,Jim a Jam šli za Lunou a Vanessa řekla Luňe:hele Luno nechceš si zahrát vlajkovku?Ale Luna na to řekla:ne nechtemě bejt!! Jam:ok tak my radši dem.Jim se začala vyptávat proč se Luna chová tak divně, a Vanessa na to řekla:já nevím, včera byla ještě normální ale dneska se začala chovat divně,dokonce řekla že mě nenávidí.Tak to je divný řekla Jam tohle se jí nepodobá.Vanessa:já vím.Jim děje se tu něco moc divného, musíme na to přijít.Jam:holky omluvtemě du se přihlásit do šermířského klubu.Vanessa:hele Jam du stebou chci se taky zapsat.Jim:ok holky, mám nápad kdo nám pomůže najít vyníka hned jsem zpátky. Na zkouškách na královské stráže se přihlásili dva nový kluci Alex a Cristian. Učitel na stráž:Kluci přestávku vám nové členy týmu Alexse a Cristianana. Zatím přišla Jam a Jim.Alex:kdo to je, je tak nádherná má krásné oči. Učitel na stráž:Princezno Jam a Vanesso co vás sem přivádí. Alex:menuje se Jam to krásné méno.Jam:já a Vanessa by jsme se chtěli zeptat jestli se můžeme přihlásit do šermířského klubu? Učitel na stráž:ano jistě.Jam:kdy začínáme? Učitel na stráž:v 15:30 buďte tam včas, a mi pokračujeme. Zatím v cukrárně u Viky seděla Nala a její sestra Scarlett.Nala:úžasný dnešní den jenom ty já a horká čokoláda. Viky:bude to ještě něco holky? Scarlett:ne. Viky:ouki douki. Jim:dobrý den omlouvám se že ruším můžu se zeptat jestli jste tu neviděli jednu holku jménem. Nala je to koloušek? Nala:Jim si to ty? Jim:ach Nalo dlouho jsem tě neviděla hodně se mi stískalo, a kdo to je? Nala:to je moje sestra Scarlett. Jim:ahoj moc mě těší, ale kvůli tomu tu nejsem de o to že se na zámku dějí divné věci. Scarlett:hele Jim já nevím jestli je to dobrý nápad. Jim:prosím holky je to důležité,dete do toho? Nala:ale nemůžeme každý den chodit k vám. Jam:mám nápad. Přespávačka na dva týdny možná víc. Nala:ok. Zatím v pokoji.Luně zazvonil telefon. Diktátor:takže dneska večer ukradneš královninu korunu. Luna:jak dlouho to budu muset ďelat? Diktátor:ticho!!Diktátor:uděláš to nebo se rozluč se svou sestrou.
ČTEŠ
LPS:královská tajemství (1 série )
AdventureJedná se o dvě dvojčata neboli sestri které žijí na zámku a bodnikají různá dobrodružství a plných tajemstvích