2-р хэсэг

2.7K 209 0
                                    

"Миний охион чи буцаад хэвийн төрхөндөө орж болохгүй юм уу? "
"Ингэж байх зүгээр л байнашд"
"Ээжид нь чамайг харах хэцүү байна. Америкд байдаг байхад чи минь ямар сайхан охин байдаг байлаа. Хоёулаа амьдарлаа энд ирж шинээр эхлүүлж байгаа ч гэсэн миний охин ингэж эхлүүлнэ гэж байхгүй. Хэдий гаднах дүр төрхөө сольсон ч доторх хүн чинь хэвээрээ шүүдээ"
"Ээжээ би өмнөх шигээ алдаа гаргамааргүй байна. Эрэгтэй хүмүүс зүгээр л гаднах төрхөнд болдог. Яг л Мину шиг хөгийн амьтад. Мөнгөндөө бардаж гартаа зүүсэн цаг шигээ гангараа болгодог. Эмэгтэй хүний үнэ цэнийг мэдэхгүй"
"Тэр чинь Мину. Өөр сайн залуучууд зөндөө л байгаа шд"
"Үнэхээр байгаа л юм бол намайг энэ төрхөөр минь хайрлах л хэрэгтэй"
"Миний охион"
"Надад ингэж бай маань таалагдаж байгаа. "Тэглээ ч би урьдныхаасаа таргалцан турах гэж гай энэ хэвээрээ л байна"
"Чамайг мэднэ шүү. Таргалсан ч 65-с хэтрэхгүй гээд жингийн тэмдэглэл хөтөлдөг биздээ айн"
"Ээж"
"Ээжийхээ хэлснийг бодоод үзээрэй. Чамайг харахад ээжид нь их хэцүү байна. Сайхан байсан охин минь надаас ч хөгшин хүн шиг урт нэлхгэр юбка том нүдний шил зүүгээд. Анхнаасаа Минутай нийлүүлэх гэж оролдоогүй бол танилцуулаагүй бол гэж ээж нь их харамсаж байна"
"Бодоод үзье гэхдээ найдаад хэрэггүй шүү би өрөөндөө орлоо"

Та нар гайхаж байна уу? Ээж бид хоёр өмнө нь Америкт амьдардаг байсан юм. Тэнд ээжийн түнш компаны захирлын хүү Минутай танилцаж үерхэж байсан. Жил гаруй үерхсэн байх. Тэгээд нэг өдөр найзуудтайгаа Минугийн төрсөн өдрийг тэмдгэлээр болж ер нь тэр өдрөөс л бүх зүйл эхэлсэндээ бүх асуудлууд.
Эцэст нь залхсандаа зүгээр л бүгдийг орхиод явбал бүх зүйл шийдэгдэх юм шиг санагдаад бас тэнд болсон зүйлсийг дахиж давтахгүйн тулд ийм байдалтай байна.

Гэхдээ ээжийн хэлдгээр би өмнөх төрхөө санаж байна. Ийм төрхтэй удвал бусдын элэг доог болох байх. Угаасаа ч доромжлох хүнийх нь бай болчихсон. Шинэ сургуулийн хөвгүүд яг Мину шиг гэр бүлийнхээ хөрөнгөнд бардаж бусдыг дорд үздэг. Миний ямар охин байсныг манайх хэдий хэмжээний хөрөнгөтэй гэдгийг мэдвэл ч их л харамсах байхдаа.
Юу гэлээ Пак Жимин энэ амралтаар өөрчлөгдөөрэй гэл үү. Өөрчлөгдөөд чамайг дороо сөхрүүлдэг ч юм билүү?
Үгүй ээ болохгүй. Хуучны Юүжи болж болохгүй. Өөрчлөгдөнө гэж, алдаагаа давтахгүй гэж өөртөө амласан биздээ
Гэсэн ч доторх хүн минь хэвээрээ хөөрхөн Юүжиг санаж байна. Энэ төрхөндөө ч уур хүрч байна.

~дууссан~ Зэвүүн новш ПАК ЖИМИНWhere stories live. Discover now