Jika awak jadi budak pandai, awak akan disayangi oleh semua orang.
Tipu
Jika awak ada perilaku yang terpuji maka semua orang akan hormati awak.
Dusta
Cikgu adalah rakan awak. Cikgu lebih tau apa yang terbaik untuk masa depan korang.
Hah lawaknya.....
Cikgu akan sentiasa sokong korang.
Oh bitch please.....stop talking about shit. It disgusting.
Percayakan cikgu.
Yeah,like heck I will belive you.
YOU LIAR.Saya tak pernah suka dengan makhluk yang bergelar sebagai manusia. Mereka tak pernah percayakan awak. Tak sekali pun. Mereka fikir mereka hebat sangatlah nak tentukan hidup dan masa depan orang lain. Sekali sekala aku berfikir bahawa haiwan adalah lebih matang dan bijak dari mereka. Sebab kenapa? Haiwan takkan serang dulu. Apabila sesuatu buruk berlaku,mereka menyalahkan orang lain.
Apa yang mereka lakukan hanya menyalahkan orang lain.
Cikgu: selamat pagi boboiboy!
Bbb: selamat pagi cikgu!
Cikgu: awak dah nak masuk kelas ke?
Bbb: mestilah!
Cikgu: rajinnya awak ni...! Suka cikgu tau!
Bbb: hehehe terima kasih. Saya pergi dulu ye cikgu.
Cikgu: ok ok...sorrylah sebab kacau.
Bbb hanya tersenyum lalu meninggalkan kawasan tersebut.
Cikgu1: baik budak tu. Suka je lihat muka dia tu.
Cikgu2: macam lelaki melayu terakhir!
oh bitch please. Terang lagikan bersuluh aku nak masuk ke kelas tu. Tu pun tak nampak. Dengan gelak kau yang bagai pontianak. Apsal dunia ni banyak sangat orang macam ni? Itulah yang difikirkan oleh bbb.
Bbb masuk ke dalam kelas.
Yaya: hai boboiboy!
Ini yaya. Ketua pengawas cemerlanglah sangat. Aku benci semua pasal pompuan ni.
Gopal: huhuhu kerja rumah tak siap!!!!!
Ni lak gopal 'kawan baik' aku. Dia adalah salah satu manusia tak berguna yang aku jumpa.
Fang: huh, padan muka.
Fang. Antara lelaki paling berlagak aku pernah jumpa.
Dan lain-lain. Korang semua dah tau dah.
Kenapalah aku dipenuhi oleh orang2 macam ni?
Bbb mengeluh. Dia berasa bosan dengan dunia yang di hadapinya.
'Takde benda menarik ke?'Bbb tak sedar bahawa terdapat satu lembaga yang sedang memerhatinya.
YOU ARE READING
OUR LITTLE SECRET
FanfictionBaca dan korang akan tau......lah sangat. Citer ni berlaku beberapa tahun selepas kei dan bbb.