villain pov
I HATE YOU! Itulah kata2 yang boleh aku fikirkan pada masa tu. Tapi.......bunuh DIA takkan bagi kepuasan pada diriku. Jadi, aku akan buat dia sengsara! Seperti apa dia buat padaku.
end pov
Kei pov
Aku tau yang aku tak akan dapat lindungi bbb dengan kepandaian sahaja. Jadi aku perlu jadi kuat.....walaupun aku harus lepaskan sifat kemanusiaan pada diriku.
DEMI MELINDUNGI SESUATU, AKU SANGGUP MENGORBANKAN SESUATU. TAK KIRA APA PUN.
End pov
Kaizo pov
Demi melindungi galaksi, satu pengorbanan bukan besar mana pun.......walaupun terpaksa membunuh satu keluarga. Pada tujuh tahun yang lalu, aku terpaksa membunuh sebuah keluarga. Mereka adalah puak yang memiliki kebolehan untuk mengawal kesedaran seseorang. Disebabkan kebolehan ini sangat berbahaya, maka mereka telah dihapuskan namun, terdapat sebuah keluarga yang terselamat dalam operasi pembasmian tersebut. Dan aku telah dipilih dalam pasukan untuk menghapuskan mereka. Aku masih lagi ingat akan kata2 budak tu. APA SALAH KAMI? APA YANG KAMI DAH LAKUKAN? APA YANG KAMI INGINKAN HANYALAH HIDUP AMAN! JADI.........KENAPA KAMI HARUS MATI SEKARANG? !
Demi melindungi galaksi, satu pengorbanan bukan besar mana pun........KAU RASA BETUL KE?
TO BE CONTINUE.......
YOU ARE READING
OUR LITTLE SECRET
Fiksi PenggemarBaca dan korang akan tau......lah sangat. Citer ni berlaku beberapa tahun selepas kei dan bbb.