.....:Aku akan lindungi kau....jadi tak perlu risau.....
Dan disebabkan kau hulurkan tangan........kau mula menutup mata hingga kini......
Pika ingatkan aku pada diriku yang dulu. Sama macam pika......aku juga didera. Kami berdua ada banyak persamaan. Badan berbalut,kesan luka dan tidak dipandang masyarakat. Yang beza hanyalah aku masih ada atok dan kawan2 manakala pika keseorangan. Tapi aku takkan tolong pika.......sebab aku harus padam rasa simpati dan jadi kuat.
While ....... in somewhere place....
....:Mm......I need to push you more....just a little bit and you'll be perfect. *smirk* I wonder what happen if he gone.....hehehe
Aku berjalan pulang ke rumah. Setibanya aku sampai,aku melihat pemandangan yang aku taknak lihat. Badan tok abah yang tidak bermaya terbaring di atas lantai. Darah memenuhi ruang tamu dan kelihatan pika memegang pisau sambil menusuk perut tok abah sehingga usus terkeluar. Tak....tak....tak mungkin berlaku. Kenapa? Atok..........
TAK BOLEH DIMAAFKAN.......
TAK BOLEH DIMAAFKAN.......
TAK BOLEH DIMAAFKAN.......Aku berlari meluru ke pika. Mencekik lehernya sekuat hati. Aku dapat melihat ketakutan pada mata pika.Suaranya yang tersekat.......apa perasaan ni......suka? Benci? pelik? bersalah....atau pun puas hati? Aku tak tau......yang hanya ku lakukan hanyalah tersenyum. Tersenyum dengan perasaan dan pemandangan ni......HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.....:and now he has become a perfect doll that I desired and broken as a human being. I wonder what'll kaizo reaction towards this.......I want to see it. That beautiful face full with suprise and useless........
Kaizo pov
Semenjak itu......bbb hilang tanpa jejak. Tempat di mana aku selalu melepak kini dah takde. Tempat yang penuh dengan banyak kenangan dah musnah. Aku....dah tak boleh kembali ke masa tersebut. Sunyinya..... walaupun terdapat banyak orang di dunia ni.....walaupun ramai orang sedang berborak sekarang......hati aku rasa kosong.
Aku terus berjalan menuju ke warung tok abah yang tutup. Aku mendapati terdapat seseorang sedang berdiri di hadapan warung. Dia nampak macam bbb tapi agak berbeza......seperti warna mata dan rambut......serta aura gelap yang dia keluarkan.....Budak tu sedar akan kehadiran diriku.Dia memandangku.
....:Hey there....kaizo.
Kaizo:Camne kau tau nama aku?
.....:Cause you're popular.
Kaizo:Huh,I knew that already. What I mean is........Who are you?
(ohohoho kau pikir kau sorang je boleh speaking?).....:(......) That's right.How rude of me. The name is kei. and Iam bbb guardian.....
kaizo:Guardian........?
bersambung.........
YOU ARE READING
OUR LITTLE SECRET
FanficBaca dan korang akan tau......lah sangat. Citer ni berlaku beberapa tahun selepas kei dan bbb.