მკაცრი

267 21 4
                                    

კრისის pov:

- ანუ ახალი შენ ხარ? - ვკითხე ქაის

- კი მე ვარ! რამე გაუგებრად ვთქვი წეღან? - "ამას რა გაუძლებს..." - გავიფიქრე ჩემთვის

- სერიოზულად? კრის გეყოფა ლაყბობა რაა >< და ბატონო ქაი აქ თქვენი ფლეიბოობა არ გამოგადგება 😐 ვარჯიში გავაგრძელოთ დროზე ვაჰჰჰ... - თქვა კრისტალმა. არა რა ეს გოგო არავის და არაფერს ერიდება😂😂😂😈😇

ქაის pov:
შიუმინმა კალათბურთის თამაში კარგად მასწავლა, ასე რომ დარბაზში საკუთარ თავში დარწმუნებული მივედი. როდესაც კრისს ველაპარაკებოდი კრისტალი ჩაერია:
- სერიოზულად? კრის გეყოფა ლაყბობა რაა >< და ბატონო ქაი აქ თქვენი ფლეიბოობა არ გამოგადგება 😐 ვარჯიში გავაგრძელოთ დროზე ვაჰჰჰ... -
მისმა სიტყვებმა თითქოს მთელი ძალა გამომაცალაა...

ქუქის pov:
" WTF? ქაის აქ რა უნდა?!" კრისის და მის დიალოგს ვუსმენდი, ამ დიალოგში კრისტალიც ჩაერთო თან ძალიან მკაცრი ჩანდა.

-კრისტალ! შენი აზრით ის კარგი მოთამაშეა? - ვკითხე ყველას თვალწინ. ძალიან მაინტერესებდა რას იტყოდა არ ვაპირებ ის ჩემზე წინ გავუშვა.

- ბატონო ჯანქუქ! შენ ვინმე რამეს გეკითხება? ან მე ვგავარ მკითხავს? ითამაშებს და ვნახავთ ! ეხლა კი დროზე შევუდგეთ ვარჯიშს! - ისეთი გამყინავი ხმით თქვა, რომ ასე მეგონა დანაშაული ჩავიდინე... თან ძალიან მეწყინა მისი ასეთი მომართვა თან ვის... ქაის გამო😑😑...

- კარგი გასაგებია ბოდიში - ვქვი ისე რომ კრისტალს გაეგო.

კრისტალის pov:
ქუქს რომ ასე მივმართე არც მე მომწონს, თითქოს სინდისი მქეჯნის, მაგრამ ვერც ქაისთვის შეურაწყოფის მიყენებას ვერ ავიტან... რა ჯანდაბა მჭირს?

- ქაი დროზე შენი ადგილი დაიკავე! საათს შეხედეთ რომელია? ზეგ თამაში გვაქვს😑 თქვენ კი ლაპარაკში და კამათში გაგყავთ დრო! - ქაიმ თავისი ადგილი დაიკავა.

კრისის pov:
კრისტალი ძალიან მკაცრია... ალბად ეხლა ასეთი საქციელით, ვგულისხმობ მის მიმართვას, სიმკაცრეს და ასე შემდეგ იფიქრებთ, რომ ქედმაღალი და ზედმეტად პრინციპულია! მიუხედავად ამ ყველაფრისა ის ასეთი არაა. ამ სიმკაცრით მალავს თავის გრძნობებს...

ტყუპები(დასრულებული)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora