Ново начало

91 17 1
                                    

Четири тийнейджъри. Срещат се случайно на място, пълно с други хора, но сякаш някаква сила ги привлича един към друг. Животът им след тази случайна среща се променя напълно.

Герои:

1. БМ (Биг Матю)
Момче на 20, роден е в Лос Анджелис, но когато е бил на 5, родителите му са решили да се върнат обратно в Корея. Той е с лесно избухлив характер, което е причината все да се озовава в районното. Семейството му се състои от майка му, баща му и по-малката му сестра- Мая.

2. Джей. Сеф
Той е на 19 години, роден е в Сеул, има по-голяма сестра на име Инна. В семейството му работи само баща му и поради тази причина му се налага със седмици да не се прибира у дома, защото работата на мъжът е такава, че пътува много из страната.

3. Сомин
Тя е на 19, родена е в Сеул, където учи и едновременно работи, защото е голямата сестра в семейството и трябва да се грижи за по-малката си сестра- Деймин. Работи като сервитьорка в местен бар.

4. Джиу
Джиу е 19- годишно момиче, идващо от заможно семейство, родена е в Пусан. Единствено дете. След време се сближава с Джей. Сеф и стават добри приятели. Има куче на име Сали.

Тази история няма да е дълга, каквито са другите истории в приложението. С тази история искам да видя хората какво мислят за уменията ми. Стискам палци да ви заинтрегува и да следите историята ми. ❤️

Poor HeartWhere stories live. Discover now