Глава 1

59 8 2
                                    

< Гледната точка на Джиу >

"Огънят в сърцето ми," това гласеше заглавието на книгата, която в момента четях в регионалната библиотека. Интересна история за момиче, което се влюбва в Дявола, питате се кой е той? Момчето, което кара органите й да се преобръщат. Да, прочетох книгата и реших да я оставя наново на рафта, от който я бях взела. Видях една книга, която имаше много хубава корица. Посегнах към нея и се опитах да я издърпам, но нещо ми попречи. Питате се какво, нали? Ами как да ви го кажа.. момче.

- Оу.. извинявай.-каза той.

- Нищо.

- Ето, вземи я.-подаде ми книгата.

- Мерси, но да знаеш като я прочета ще ти я дам.-усмихнах му се.

- Добре.-аз се обърнах и щях да тръгвам, но той хвана рамото ми и се обърнах към него.

- Как се казваш?

- Джиу, а ти?

- Джей. Сеф. Приятно ми е да се запознаем!-протегна ръката си, за да се здрависаме, а аз я поех.

- И на мен! Ам..добре аз ще тръгвам.-насочих се към библиотекарката, за да напиша на картона си, че взимам книгата.

- Може ли да ми дадете картона?-попитах я.

- Да.. как се казваш?

- Джиу.

- Добре.-каза и започна да търси из картоните.- Ето. Заповядай!-аз й се поклоних и взех хартията от ръката й. Набързо написах името на книгата и кога ще я връщам.

Подадох й го и си тръгнах. Имаше един много хубав парк и реших да отида там. Видях една свободна пейка, която беше близо до огромния фонтан.

Седнах и извадих книгата от раницата си, и я разтворих. Беше доста дебеличка и сигурно имаше към 500 страници, но за мен не беше проблем, защото чета бързо. Прочетох 5 глави и ще си призная е много интересно. Вече ме заболяха очите и прибрах книгата в раницата и се загледах. Беше много хубаво. Децата тичаха, играеха и понеже беше лято времето е чудесно, и сега часът беше 19:30. Станало е късно и реших вече да се прибирам, защото ако не се прибера на време мама ще ми чете конско. 

Вече бях пред къщата и си извадих ключовете и отключих вратата, но беше много тихо и никой не беше тук. Странно, защото по принцип, когато вляза чувам как татко и мама се карат. Влязох и се запътих към моята стая, и се проснах на леглото. Чух някой да отваря вратата долу. Явно сега са свършили работа.

Здравейте, хора! Знам, че главата е къса, но тази история, както знаете в глава "Ново начало" написах, че няма да е много дълга. Надявам се главата да ви е харесала!

Poor HeartTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang