Capitolul 6

73 9 1
                                    

Continuam!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

S-a facut ora 8:56. Era deja ziua. Ne-am gandit toti sa ne indreptam spre cabana. Cine stie cat mai aveam..?

Eu: Incercati sa porniti masinile. Poate vor pornii motoarele acum.
Sebastian se indreapta spre masina lui si Tobias la fel. Amandoi incearca sa porneasca masinile, dar era in zadar...niciuna nu pornea.
Sabrina: Aah supeeer! Suntem blocati pe drumul asta de kkt . *spuse dezgustata*
Marius: Cred ca Tobias avea dreptate in privinta cu povestea ..
Sabrina: Hmmm...mdahh ..posibil..  *dand ochii peste cap*
Nu imi place aici. Vreau acasa.
~
Sebastian si Tobias ies amandoi din masina. Nu pornesc . Ce vom face acum?..Ce se va intampla in continuare?..
Sebastian: Ughh...incercam degeaba! Nu vor sa porneasca! *spuse trist*
Eu: Ce vom face ?
Tobias: Hmm..nu stiu . Ar trebuii sa ramanem aici?
Sandra: Esti nebunn?! O sa ramanem fara provizii!
Eu: Hmm.. ar trebuii sa incercam sa ne intoarcem ?
Sebastian: Hmm..Ar trebuii sa facem un foc si sa ne punem sa dormim si maine dimineata sa vedem ce vom face in continuare. Mergem toti in padure dupa lemne. Toti impreuna. Sa nu va despartiti sa va pierdeti!
Eu: Okay!
~
Ne pregatim toti sa mergem in padure dupa lemne.
Sebastian: Tineti minte. Sa nu va indepartati. In caz de ceva, strigati cat puteti!
Tobias: De acord! Eu merg cu Sandra si Emilia cu mine si tu mergi cu Marius si Sabrina.
Sebastian: Okay !
Zis si facut . Ne-am indepartat putin de Sebastian. Dintr-o data se aude un fosnet la vreo 12 pasi de mine.
Tobias: Shhhh! Poate e un animal! *spuse soptind*
Eu: Binee.
De dupa tufa aia iasa un iepure. Ma uit la el si dintr-o data il apuca ceva si il trage dupa tufa aceea. De acolo incepe sa curga sange.
Eu: Omggg! Trebuie sa plecam! Cine stie ce e acolo care ne poate ataca! *spun speriata in soapta*
Tobias: Hai sa ii gasim pe ceilalti si hai sa plecam! In masina suntem in siguranta!
Plecam toti sa ii gasim pe Sebastian si ceilalti. Ciudat...nici urma de ei. Ne-am decis sa mergem la masina sa ne adapostim. Se vor intoarce ei inapoi pana la urma.
~
~
Au trecut deja 4 ore si inca nu s-au intors. Sa se fii intamplat ceva cu ei?...
Eu:Ughhhh! Unde sunt ??
Tobias: Nu stiu dar sincer nu imi place deloc aici!
Eu: Nici mie.
Sandra: Mie nici ataat! :(
Suna telefonul. Era Sebastian.
Tobias: Broo! Unde sunteti??
Sebastian: Nu stiu! Sunt undeva langa groapa. Sunt speriat de moarte!!
Tobias: De ce?? Ce s-a intamplat?!
Sebastian: Marius a plecat spre masina dupa voi si Sabrina a picat intr-o groapa s-a ranit si nu mai poate iesii! Se aud sunete in spatele meu! Va rog! Ajutati-ne!
Tobias: O il vad pe Marius! Venim acolo cat de repede putem!
Marius fuge disperat la masina noastra. Tobias deschide usa.
Marius: Trebuie sa stam in masina!
Tobias: What?! Ei au nevoie de noi!
Marius: E prea periculos afara !
Tobias: Ce? De ce?
Marius: Am vazut ceva. Nu stiu exact ce era, dar am vazut. M-am panicat si am alergat.
Tobias: Sebastian si Sabrina au nevoie de noi! Trebuie sa mergem!
Marius: D-Dar ~
Tobias: Fara dar! Haide! Sunt prietenii nostrii!
Tobias iasa afara din masina si noi doua la fel. Pana la urma iasa si Marius. Pornim toti spre Sebastian.
~
Am ajuns. Era ... ciudat. Era Sebastian. D-dar..am ajuns prea tarziu. L-am gasit mort. Intestinele ii erau scoase afara si cu capul zdrobit. Era sfasiat tot. Cum s-a putut intampla asta?! Statea in fata groapei unde a picat Sabrina.
Sandra se intoarce cu spatele la noi si vomita vazandu-l pe Sebastian.
Eu: Sabrinaa! Esti aici?
Sabrina: D-da..va..roog...aju...tati..-ma...
Eu: Esti bine?!
Sabrina: N-nu... *spuse incet*
Ne uitam toti la Sabrina si am vazut cum sobolanii ii mancau picioarele si mainile.
Murea incet.
Tobias: Ce .... !
Eu: Oh nu...
Din pamant au iesit niste viermisori micuti . Erau o gramada. S-au aruncat toti pe Sabrina si a inceput sa tasneasca sange din toate partile din ea.
Am fugit toti inapoi la masina speriati. Dar stai...Unde e masina lui Sebastian?
Eu: Ce a FOST ASTA?! CE S-A INTAMPLAT CU EI?!
Tobias: Nu stiu dar sincer nu vreau sa aflu. Vreau acasa!
Sandra: Toti vrem!
Eu: Ce o sa ne facem? Sebastian si Sabrina sunt morti!
Tobias: Nu stiu. Ar trebuii sa ne grabim ce sa facem!
Sandra: O sa murim!
Eu: Taci nu spune asta! Vom reusii sa iesim de aici !
Eram toti speriati de moarte. Nu stiam ce sa facem.
In dreapta era o femeie cu un topor mare tarandu-l dupa ea si a trecut prin fata masinii noastre. Din stanga venea o ceata mica spre dreapta . Femeia a intrat in acea ceata. Ceata trecuse de ea. Dar unde era? A disparut. Pur si simplu a disparut . Nu mai era.
Pe cer erau numai ciori. Ciori cu un negru intunecat.
Ma uit pe geam si in departare vad o:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cam atat. Cum vii se pare pana aici? :)

RUTA 66Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum