&Seda yarın apar topar servise binmişti.Şöförleri gaza basıp hızlıca okula gitmişti.Seda arkadaşı Sema ile yaramazlıklar
yapmaya bayılırdı.O gün Sema çok keyifsizdi.Seda da öyleydi.Yanına oturan Sema'ya okuldan gidiş planını açıklamaya koyuldu.Sema matematikçiydi.Bu yüzden olasılıkları düşünerek bu planı daha olabilir Hale getirdi.
Bugün onların günüydü.Servis hızlıca okula yanaştığında çantalarını sürerek okula gittiler.
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Okula yeni bir kız gelmişti.Ve o okulun adetine göre öğretmen en çok yeni gelen öğrenciye ilgi göstermeliydi.Cuma günü törende biraz bahsedilen utangaç bir kız onların kabusu olmuştu.Bu yüzden Seda ile Sema daha kız gelmeden ondan nefret etmeye başladılar.Aslında sınıflarındaki hiçbir öğrenci heycanlanmamıştı.İlk ders öğretmen biraz kızdan bahsetti.Adı Simge imiş biraz utangaçmış ama dost canlısıymış.Kızıl saçları varmış kabarıkmış ve iguana fobisi varmış.Öğretmen öğrencilere turkuaz renkli bir kağıt uzatarak bu onun en sevdiği renkmiş dedi.Öğrenciler çok sıkılmıştı.Seda sırıtarak Sena'ya baktı.El işareti kullanarak bak şimdi ne yapacağım dedi.Seda parmak kaldırdı.
Öğretmen-Seda bir anlatayım
Ve biz de ona hoşgeldin yazısı yazacağız.Bu sefer Sema parmak kaldırdı.
Öğretmen-Evet Sema
Sema kağıdın üstüne kocaman Ve özensiz bir yazıyla hoşgeldin yazdı.
Öğretmen-Hayır Sema!Ne yaptın sen!
Seda ardından parmak kaldırdı
Öğretmen-Ne var Seda!
Seda-Hocam pardon ama nefret edilesi kızın sevdiği renk sizce bizim umrumuzda bir mı?Bir yüzlerimize bakın isterseniz sabahtan beri dır dır konuşmadan...
Öğretmen-Seda ile Sema derhal müdür yardımcısının odasına!
Seda ile Sema gönüldüzce kalkıp yeni yıl ile süslenmiş kapıdan çıktılar.En son öğretmenin tamam çocuklar şimdi dediğini duydular.Ama onlar koridorda biraz eğlendiler.5-K sınıfına yaklaşan Seda rozetlerini kopartıp kalorifere attı.Seda gülerek bizde hiç yok onların da neden olsun ki dedi gülerek.Müdür yardımcısı odasından çok uzakta derse girmedikleri için parti yapıyorlardı.Seda-Hadi başka sınıfların ödüllerini en hızlı çıkarma yarışı oynayalım.Sema-Olurr.
Başladılar!20 dk kadar hiçbir yerde süs kalmadı.Sema-Bence rehber hocaya giderek koptuğunu Ve bizim arkadaşımızın yaptığını bu yüzden bir tane daha verdiği ödülü bizim aşacağımızı söyleyerek kandıralım.Sefa bu fikri onayladı.Birlikte rehber hocanın odasına girdiler.Üzgün rolü yaptılar.Önce rehber hoca konuştu.Rehber hoca-Ne oldu?Sınıflarda ders var siz burada Ne arıyorsunuz.Seda durumu anlatır.Herşey planladıkları gibi gider ama bir nokta hariç.Rehber hoca kim o diye sorar.Aslında rehber hoca katı değildir ama anlarsa Ve yalan söylediklerini onları müdür yardımcısına yollardı.Sema-Hocam iyice düşündü.Rehber hoca kaşlarını kaldırdı.Seda hocanın mini eteğine bakıyordu.Yani çok utanmıştı.