9

259 3 0
                                    

(A/N: Ser ni hur söt min baby är, jag älskar han så mycket ❤😘)

Jimin's Pov:

Vi satt och väntade på att vi ska höra någon om Yoongi, alla var oroliga, Jin gick fram och tillbaka framför TV och alla andra satt med telefonen frame och väntar på någon från Yoongi, jag kollar på Jin "sit down Jin-hyung" Jag sa och Jin kollar på mig med mycket oro i ögonen "how am I going to sit down and just wait, two of my babies are out there and they haven't come home yet!" Jag hoppar till för han höjde rösten, alla kollar på han och Jin ser oxå förvånad ut "sorry hyung I'm just worried" Jin sa och kollar ner, jag ställer mig upp och går fram till han, jag kramar han och säger "everything going to be okay" Han kramar mig tillbaka, efter ett tag så knakar det på dörren och vi alla springer till dörren och öppnar den, där står Yoongi med Ehsse på ryggen dom står i regnet, "yah!  Come in now!" Sa Jin och Yoongi gick in i huset "go and get some blanket now!" jag sa och Taehyung hämtade filtar som vi her runt Yoongi och Jungkook tog Ehsse i hans famn och Taehyung her en filt över hon med, alla går till vardagsrummet, Yoongi berättar allt

Ehsse's Pov:

Jag vaknar och gnuggar mina ögon, jag ser att Yoongi sitter bredvid mig och kollar på mig, jag kollar runt och ser att alla kollar på mig, jag tror jag störde dom när dom pratade, jag kollar tillbaka på Yoongi "how do you feel babe?" Yoongi frågar med en orolig röst "I-I'm fine" i försöker, jag kom ihåg vad som hände och jag känner mig rädd, mina ögon blir vattriga, jag tror att Yoongi märkte det, för han kramar mig hårt helt plötsligt "can you gays go?" yoongi frågar dom andra killarna och dom nickar och gick in i ett rum, när dom har gått så drar Yoongi sig från kramen och kollar mig i ögonen, en tår rinner ner för min kind och han torkar bort den med sin tumme "tell me what did that brat do?" Yoongi frågar oroligt och en gnutta rädsla i hans röst "he-he k-kissed me" jag sa och kollade mer, jag kan se att Yoongi biter ihop sina tänder hårt i varandra, han her sin hand under min haka och lyfter mitt huvud upp så jag kollar på han, mera tårar rinner för mina kinder, han tar sina händer på mina kinder och kysser mig snabbt på läpparna och sedan på kinden, "it's okay, i will protect you from now on, ond if im not there then the others will protect you too" jag ler lite och nickar han ler igen och kysser mig på panna, sen så ställer han sig upp från soffan "gays come here" han sa och jag bara kollar på han sen hör jag att dörren öppnas så jag kollar ditt och ser att alla killar kommer ut ur ett rum "you gays going to protect my girl when i can't, right?" han frågar sina Hyung's, dom alla kollar på mig med ett litet leende på deras ansikten, sen kolla dom på Yoongi igen och nickar "always" sa alla samtidig och det gör mig att skratta lite  jag säger "thanks gays love you" alla kollar på mig och säger "love you too" jag skrattar igen, alla kollar med rädsla på Yoongi som ser ut som om han kan döda någon "i love you more babe" jag sa och ler mot Yoongi och han ler oxå sen så bestämmer vi oss för att beställa Pizza så Jin gjorde de medans vi väntar på pizzan så skrattar vi och ha en bra tid tillsammans medan vi väntar, sen kom Pizzan och vi år och körde sanning eller konsekvens, vi skrattar för Jimin var tvungen att kyssa Taehyung på kinden, jag kunde inte be om något bättre än det här att vara med min älskade och mina närmaste vänner och bara ha det roligt, jag var oxå tvungen att kyssa Yoongi på munnen så jag gjorde det, sen var det Jungkooks tur och han frågade mig "Ehsse Sanning eller konka" alla kollar på mig tills jag svarar "Konka" svara jag och sen kollar alla på Jungkook igen  "kyss jimin var du vill" alla kollar förvånat på han och sedan Jimin som hade röda kinder, jag sitter bredvid Yoongi och han håller min hans hårt , jag kollar på han och han kollar på mig och viskade "kinden" och jag nickar sen släpper han taget om min hand, jag går fram till Jimin och kysser han på kinden och Jimin hade varma kinder som får mig att skratta när jag är klar sen så retar alla Jimin för hur han såg ut efter jag kysste han på kinden sen så hade vi det rolig och vi såg på någon konstig film resten av kvällen vi alla somnade i vardagsrummet..

-*-*-**-*-*-*-*-*-**-*-*-

jag är trött och förlåt för sen uppdatering älskat er 

7 Boys Protect 1 GirlWhere stories live. Discover now