,,Vstávej Michaeli" pomalu krásným hlasem na mě mluvila Mei
Netuším co se mi zdálo ale stáhl jsem Mei na postel tudíš na mě a začal jí lítat... až po 10 minutách líbání jsem se probudil a uvědomil si co dělám...,,P-Promiň Mei strašně se omlouvám nevím co se mi zdálo" začal jsem se rychle omlouvat ale i červenat ČERVNAT? co je to se mnou?...,,Jo dobrý" usmála se a šla.
Rychle jsem se převlékl a šel se nasnídat. Celou dobu co jsem snídal jsem přemýšlel co dělala v mém snu Jessica a ještě mě zajímalo proč tam byla většinou líbačka se mnou a s Jessicou. Divný sen.
Sebral jsem tašku a šel do školy... Cestu jsem šel jako triskáč rychle jako nikdy před tím většinou se do školy slouží jako želva která spadla na krunýř a nemohla se zvednout. Šel jsem po zablácený cestě k nějakému domu..... chvíli se na ten dům koukám a přemýšlím... už vím tenhle dům patří Jessice, ale proč sem tu?
Radši jsem se otočil a chtěl jít pryč ale najednou zaslechnu nějaký dívčí hlas ,, Co tu děláš Michaeli?" Otočíme se a za mnou stála Jessica s úžasnýma šatama..,,Eehhh no... já..." snažil sem se něco vykoktat i když jsem sám nevěděl co tam dělám. Strašně jí to slušelo ale nechápu proč si bere šaty...,, Aha hezký vysvetlení a moc hezky jsi se obléknul na focení" zasmála se ,,Cože? Ono je focení?" Začal jsem panikařit ,,Prosim tě pojď něco ti půjčím" vzala mě za ruku a odtáhla do jejího baráku... Jak mě tak táhla tak jsem na tom bahně uklouzl a spadl jsem do bahna... Jessica se otočila a začala se hrozně moc smát až jí to taky trochu podklouzlo ale nespadla... začali jsme se obrovsky smát.
O 10 minut později
Přestali jsme mít záchvat smíchu a šli jsme k ní domů. ,,Páni máte to tu úžasný" rozhlížel jsem se všude kde se dalo ,,Oh děkuju moc" usmála se ,,Tudy je cesta do mého pokoje" a ukázala na schody ,,Neboj je jich tu jenom 48" zasmála se a já se na ni kouknul vážným pohledem ,,Super" a začal jsem šlapat.
Vešel jsem do jejího pokoje a rozhlížel se. ,,Taky moc hezká místnost" ,,Huh? Oh děkuji moc",,Tady!!!" Zařvala a já se lekl ,,Co je zas?" ,,No tady je ten oblek...nebo chceš jít na focení v mokrém a zabláceném?" Skenovala mě pohledem a podala mi oblečení.
Vyšel jsem z jejich koupelny a ukázal se Jessice ,,O můj ty bože" držela se z pusu obouma rukama ,,C-Co je?" Zhrozil jsem se ,,Ale nic jenom že ti to mega moc sluší" začervenala se.Vyšli jsme z baráku a šli směrem ke škole.
Jak jsme to šli po schodech ke vstupním dveřím do školy tak na nás s Jessicou zařval Peter kluk z naší třídy ,,Hej Michaeli ty máš už holku? Ty vole..Ty zrovna?" Zasmál se a s ním celé okolí. Nevydržel jsem to a chtěl jít k němu ale v tu chvíli mě Jessica chytla za ruku a řekla ,,Nech je, nestojí ti za tyhle kecy" ,,Nech mě ty nevíš jak se do mě Petr navažuje je na čase to skončit" utrhl jsem rukou a šel k němu ale zase mě Jessica chytla a řekla ,,Tak počkej chvíli fakt jenom chvíli" mířila k Petrovi ,,A ty chceš jako co? chceš mě zmlátit? Co ty zmůžeš určitě děláš balet podle tý postavy, slyšel jsem že baleríny jsou většinou krávy a čubky takže ty nebudeš určitě výjimkou" začal se smát a ostatní taky. Vypadalo to jako by se Jessica naštvala což tak často nebývá. ,,Jo dělám balet přesně" a udělala nějakou otočku s rukama nahoře a šla po malinkých krůčkách po špičkách... Petr se začal opět smát. He? Au tak to muselo bolet. ,,Ouuuuuuu" všichni začali jednohlasně ouat. Jessica ho kopal do mezinoží a to bolí jako něco. Petr se svalil na zem s držel se obouma rukama za rozkrok ,,Tady máš ty parchante ještě jednou se budeš povyšovat nebo se plést do Michaelovo života tak to bude mnohem víc bolet" otočila se vzala mě za ruku a táhla školy.
Seděli jsme v lavici a já se jí musel zeptat ,,Co to bylo před tou školou?" ,,No... zastání" pousmála se ,,Ty to asi neznáš co?" ,,No.. ne neznám" sklonil jsem pohled ,,No to kamarádi dělají" usmála se a věnovala se dál procvičováním na zkoušení.Ahoj tady je zase Mavis a tady máte novou kapitolu. Omlouvám se že není tak dlouhá a zas tak zajímavá, ale pokusím se to napravit při dalších kapitolách.
O můj bože 56 v žebříčku humoru děkuju ☆ :3
ČTEŠ
Friend?
Comédie,,Ahoj Michaeli ^^" Hrr co zas chce ,,Co budeš dnes dělat?" ,,Nic co by tě mohlo zajímat" Čauky tady je Mavis Ano já vím hodně dlouho sem přemýšlela co napsat ^^ ale už jsem se rozhodla ;) Je to o klukovi který se nikdy s nikým kamarádil, pořád b...