Camera mea :
-ce frumos e aici!!!! spun intrând în camera asta frumoasa !!!
-ma bucur ca îți place cât am stat la orfelinat am aduc un designer de camere pentru fete .
-pai.....multumesc !!!!!!!!spun dar cu fata in pământ .
-tu nu ai zâmbit niciodată .
-pai.....nu prea stiu cum .
-ridici colturile gurii în sus si iti arăți dinti .
-na , mai bine.....lasă ma pun si eu în pat.....
-ok odihnestete daca vrei ceva sa ma anunti de pe acest telefon spune si îmi dă in mana un telefon foarte mare !!!!-sa ma suni daca nu te simti ok ??
-dd...da eu încă ma uităm cu uimire la acest telefon din mana mea .
-daca vrei iti arat cum .
-alta data .
Se apropie de mine, si da sa ma sarute pe fata .
-vreau sa ma odihnesc .
-aa....a da odihnestete spune si iese din camera asta frumoasa ,închid usa cu chieia si ma pun în pat stau si ma gândesc la tot ce se intampla parca totul e un vis adică eu nu am avut niciodată un telefon ,nu am avut în viața mea o cameră care sa fie doar a mea ,tot ce se intampla e asa ciudat .
Pe clanta apasă cineva , ma duc sa deschid usa .
-hei eu sunt Sophia ti-am adus un pahar cu lapte .
-nu vreau ,multumesc .
-nici sa nu aud ce a spus doctorul ?
-pai.....acum sunt ok
-daca te-ar auzi Adam.....hai i-al odată .
Il iau în mâna si incep sa beau putin din el .
-pe tot .
-nu mai pot .
-ok ,sa stii ca de data asta ai scăpat .spune si imi ofera un zâmbet eu în schimb tot acea si fata morocanoasa .
Ma asez în pat si simt cum laptele acela chiar ma linistit ,simt cum pleoapele mi se fac grele si ochii mei se închid usor .
CITEȘTI
înebunit după ea...
Novela JuvenilEa o fata orfana care are 16 ani si el un turist in trecere cu prietenii lui ,ce credeti ca se va intampla când... nu va spun , citiți daca vi se pare interesant