O gün annem beni eve gelince uyandirdi üstümü değiştirip geri yattım.sonunda sabah oldu.O fotoğrafın galerisinde ne işi var kafam hayla almıyor.Abime sorsam bana olan bütün güveni gidicek en iyisi susmak.Yoksa 2 sevgilisi mi var ? Diye düşünüyorum o da biraz saçma geliyor.
Nasıl olsa bir erkek bir kızla çıkarken başkasına aşık yada hoşlantı duymamalı.
Neyse bunu unutalım bakalım daha neler çıkıcak.instagramdan bana Besra adında bir kız yazdı.Kız abimi seviyomuş amaa abimin sevgilisi var Besra bana bütün olayları anlattı amaçsızca keşke abim bu kızla sevgili olsaydı dedim hoşuma gitmişti nedense...
Bi kaç ay daha geçmişti okul eksiklerim için kırtasiyeye gittim.Saçları omuzda siyah saçlı bir kızdi kiza besra mi desem ezgi mi desem karar veremedim daha sonra kizi durdurup seni biyerden taniyorum dedim ağzımda diş telim olduğu için ne dediğimi pek anlamadı gülüp geçti.Eve gidince ilk önce Ezgi ablaya yazdım ve oymuş onu gerçekten gördüğüm için çok mutlu oldum kız çok güzeldi.O gün abim beni besra ile konuşurken gördü ve çok kızdı o kızla konuşmuycaksın diye ben abimin kızmasına rağmen Besraya abimin fotoğraflarinı atıyordum.Çünkü üzülüyodum iyi bir kıza benziyordu.Sürekli konuşuyorduk.Baya samimi olmuştuk.Daha sonra biraz daha mesafeli konuşmaya başladık ve daha fazla ezgi abla ile konuşmaya başlamistim.