Te laat natuurlijk. Met een snelle pas loop ik van mijn kluisje door de school gangen heen. Mijn zware tas die in mijn schouder snijd en dan ook nog eens een lege telefoon. Op zoek naar lokaal 31. ' eh, eh Heavenly kon je niet achter je rode gordijntjes blijven?' Ik herken die stem uit duizenden. Mick. Mijn ex waar ik iets van 5 maanden mee heb gehad, het liep stuk omdat hij veranderde, slecht veranderde. Erg agressief, vaak dronken en uit op ruzie. " laat mij met rust Mick ".
Ik klop hard op de deur en loop overdreven binnen. "Helllooo sorry dat ik laat was werd opgehouden door die sukkel van een Mick " een groot deel van de klas begint te lachen. ' taal gebruik mevrouw Gosalez' zegt de docent van Engels. " sorry meneer Taslaar" ik plof neer op de stoel naast Nina. " Hey Girl " geef dr een knip oog en haal mijn boeken uit mijn tas.
De laatste les is voorbij. Ik prop mijn boeken in mijn tas met een dikke zucht. Weekend, ' ga je vanavond mee naar de kermis? Mijn zusje moet er perse heen en raad eens wie mee moet van dr moeder, ja ik' zegt Nina met een blik van onweer. " en dan Mick en zijn leuke vrienden tegen komen? Nee bedankt ik pas. " ze geeft mij een blik en zucht dan. ' laat ze lekker, hij kan het nog steeds niet aan dat jij het hebt uitgemaakt en daarin tegen je moet wel, amber en Lisa gaan ook mee ! Dus ik zie je om 8 uur bij het kerkje!' Ik zucht en stap op mijn scooter. " oké oké "
JE LEEST
The best friend of my ex
RomanceHeavenly en Mick gaan uit elkaar omdat Mick veranderd ondertussen groeien Heavenly en de beste vriend van Mick steeds dichter naar elkaar toe.