Anne kizin oluyor cigliklarini duyabiliyormusun?

2 0 0
                                    

Okuldan cıktım ve kapida bekleyen sofore yuruyerek gidecegimi soyledim. O kabul etmese bile ben coktan kendi yolumda ilerlemeye basladim.
....
Kulakligimi takip en sevdigim sarkiyi acip ilerlemeye ve sigarami icme ye basladim.
Kafama estigi zaman eve yuruyerek giderim de ne annemin nede  babamin haberi bile olmaz.
Eve hep ayni yoldan gittigim icin Yolumu degistirip daha once hic girmedigim bir sokaga dogru ilerledim. Cok karanlikti sokagin lambalari bile patlakti tam benlik bir sokakti ve sanirim ben bu sokagi sevmistim.
Eve vardim. Odama bir kahve isteyip terasa dogru ilerlemeye basladim. Ben terasa gecer gecmez kahvem geldi. Sigara paketi mi cikarip icinden bir dal aldim. Usulca dudaklarima yanastirip sigarami yaktim. Dumanini buyuk bir naiflikle iceri aldigimda sanirim cigerlerim bayram etmisti.
Sigarami kul tabalasinda sondurdukten sonra Odama gecip sicak bir dus aldim ve yatagima gecip uyumaya calistim.
Bi saga bi sola dondum ve her zaman ki gibi uyuyamadim.

Annem evdemi diye kontrol etmek icin odasina ciktim ve kapiyi calmadan actim. Yatagindaydi ama darmadumandi sanirim icmisti.
Yanina dogru bir adim attim.
-"iyimisin?" Dedim
Ses yok, ses yok , ses yok.
Anne bile diyemiyordum canim yaniyordu. Bazen beni unutmamasi, bir kizinin oldugunu hatirlamasi icin odasina giderim de yuzume bile bakmaz.
Icimdekileri dokmek istedim bu gece ona.
-" hey duyuyormusun beni. Sen benim annemmisin dur yanlis soru oldu sen benim annem olduguna emin misin?" Beni duymadigina adim kadar emindim yine de konusuyordum iste soylemek istiyordum.
-" siz benim ailemmisiniz? Siz benim ailem olamazsiniz. Anne ben 17 yasinma girdim haberin varm? Beni dogurdugun gunu hatirliyotmusun anne? O gunu nasil unutabilirsin. Sen benim annem olamazsin." Agliyordum hemde hickirarak.
" anne ben oluyorum cigliklarimi duyabiliyormusun?" Tabiki duymuyordu.
Yine canimi yaka yaka odadan ciktim kendi Odama dogru ilerledim.

Odama girdigim gibi kendimi sigaraya vurdum evet bu bir gercek ki sigaram ailemden bile daha cok yanimda oldu Hemde en zor anlarim da suanda oldugu gibi. Bu gecede 1 paket sigara bitirmistim.
Ve uyuyakalmisim.

karamsar 🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin