......

0 0 0
                                    

Sabah erken kalktim, dus aldim okul formami giyindikten sonra saclarimi tepede at kuyrugu yapip topladim.
Saclarimi tepede toplamama ragmen sac uclarim kalcama degiyordu ve bu bir gercek ki okulumdaki kizlarin buyuk bir kismi beni kiskaniyordu.
Genel de kendimi pek begenmem de cevremdeki erkekler cok guzel bir kiz oldugumu soylerler.
Tabi cevremdeki dediysem benimle sevgililik oyununu oynamak isteyenler.
Aşk....
Su ana kadar tatmadigim ve nefret ettigim birsey. Ne oldugunu bilmiyorum ama bildigim tek aşk su ki annemle babamda ask evliligi yapmislar.Buyuk annem olmeden once anlatmisti. Aşk bumu yani o kadar igrenclerki birbirlerinin yuzunu bile ayda bir goruyorlar.
...
Hizlica hazirlandim ve tam kapidan cikacakken sigaramin yoklugunu farkettim hizlica Cekmeceden alip asagiya indim. Kahvalti masasinda annemle karsilastim yuzune bakmak dahi istemiyordum.
Hizlica kapiya yoneldigim sirada arkamdan birinin bana seslendigini duydum.
-"beria" Bu annemdi suan o kadar tuhaf duygular icersindeyim ki ona, anneme tuhaf bakislar attim yanina 1 2 adimla yanastim.
-" en azindan adimi unutmamissin" Dedim.
Sustu
Sustumm
Ama onun susmasi bile tuhafti oyle umursamazca bir susmaydiki.
Gozlerini benden alip kahvaltisina kaldigi yerden devam etti.
Hizlica montumu alip ciktim.
Sofor kapidaydi gormemezlikten gelip ilerleledim.
Arkamdan seslendi
-"beria hanim babaniz bu duruma cok kizacak" dedi
-"kendini kandirma babamin umurunda olmadigimi ikimiz de biliyoruz" Deyip goz kirptim.
O da omuzlarini silkti ve arabaya gecti.
Gunes yeni yeni doguyordu. Disari da kimse yoktu Birkaç kopek disinda.
Dun okul cikisi gordugum sokaga girdim ve sigarami yakip ilerlemeye basladim.

Biraz ilerledikten sonra karsidan 3 erkek geldigini gordum ve onlara bakmamaya ozen gostermek icin basimi one egip ilerlemeye devam ediyordum ki basimin sert bir yere carpmasiyla oldugum yerde kalakaldim.
Basimi kaldirdigimda karsimda o 3 erkek ten biri vardi. Hic konusamaya ozen gostererek Yolumu degistirme ye yeltendim tam arkami dondugum sirada onumde birinin durdugunu gordum.
Suan korkudan olebilirim.
-"o guzelim nereye böyle bu saatte"
-"tas gibi mubarek lan babasi madenci heralde"
-"vay aq ya dudaklariin op beni diyor bebisim " gibi laflar kulaniyorlardi.
Sessziligimi bozmadim onlarin suyuna gitmeye karar verdim.
-"sizde az tas degilsiniz mubarek yerim lan 3 unuzu de ayni anda olmazki  " diye konustum
Ve cantamdan kaptigim gibi biber gazini suratlarina sikip kactim.
Kosarak ilerliyordum beni takip ettiklerinden emindim hizlica kosma ya devam ederken az onceki gibi sert bir yere carptim ve. Oldugum yerde yalvarmaya basladim...
Korkuyordum Ve gozlerimi acmadan konusyordum.
-"hayir, hayir,  lutfen yapma. Ne olur" diye yalvariyordum gozlerimi acmadan yumrukluyordum karsimdakini.
Sonra iki elimin sikica kavranip tutulmasiyla durdum ve gozlerimi actim.
......
Karsimda bir cift yesil gozle karsilasmamla beraber yer ayaklarimin altindan kaydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

karamsar 🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin