Zápas

97 3 1
                                    

Remusovo pohled

Dnes se koná zápas Nebelvíru proti Zmijozelu. I když mě famfrpál nebaví. Tak rád povzbudím náš tým. Hlavně Jamese a Siriuse. Teď sedím v našem pokoji a přes knihu sleduju jak se Sirius převléká do dresu. Byl to opravdu hezký pohled.

Siriusovo pohled

"Hej...co takhle pusu pro štěstí krasavče?" Řekl jsem když jsem se převlékl a všimnul si že mě Remus sleduje. Naklonil jsem se k němu tak blízko,že jsem cítil jeho teplý dech na své tváři. Dal jsem ruku na jeho stehno a vyzívavě jsem zvedl obočí.

Remusovo pohled

Trochu jsem zrudnul. Ale místo odpovědi jsem ho políbil. Po asi minutě líbání nás vyrušil příchod Jamese.

Sirousovo pohled

Naštvalo mě, když nás James vyrušil z krásné chvíle. "Tak hele vy dvě hrdličky. Moc vám to přeju,ale za chvíli začne zápas a já bych si od tebe Remusi rád půjčil Tichošlápka. Aspoň teda na zápas." Řekl Dvanácterák. Nevrle jsem na něj zavrčel. Dal jsem Remusovi pusu na čelo a vyrazili jsme.

Remusovo pohled

Chvíli po tom co kluci odešli jsem se zvedl a přesunul jsem se do společenské místnosti, kde už na mě čekala Lily a Peter. "Tak co? Připraven fandit?" Řekla s nadšením Lily. Tu narozdíl ode mě famfrpál bavil. "Ehm..ale celkem jo." Řekl jsem dost nepřesvědčivě. Lily dost dobře věděla že na zápas jdu jenom kvůli Siriusovi a Jamesovi.

Siriusovo pohled

Když jsem vletěl na hřiště hned jsme očima začal mezi lidmi hledat Remuse. Jako vždy seděl na svém obvyklém místě mezi Lily a Petrem.
Zápas dopadl dost dobře James jako vždy zazářil. Potom co jsme se snesly na zem Jamese obklopil dav lidí v čele s Lily. Já jsme se zbytkem týmu stál kousek mimo. Po chvíli ke mně přišel Remus. "Byl jsi úžasný!" Řekl a oči mu zářili. "To spíš Dvanácterák." Odvětil jsem na můj vkus dost skromně.

Remusovo pohled

"Bez tebe by Jamese trefil potlouk hned v první minutě". Odvětil jsem a věnoval mu polibek. Když jsme se od sebe dotáhli. Tak se mě Sirius zeptal na otázku, kterou jsem opravdu nechtěl slyšet.

Siriusovo pohled

"Tak co? Půjdeš na oslavu našeho vítězství?" Objal sem ho kolem ramen.
"Já..ehm..ty víš že nejsem moc na oslavy. Raději zůstanu na pokoji." Odvětil trochu nervózně a zahleděl se do země. "Dobrá... jak si příjdeš." Řekl jsem a dal mu pusu do vlasů.

Remusovo pohled

Nechtěl jsem jít na oslavu. Hlavně protože kdykoliv se Sirius opije tak je přichuti. Samozřejmě to odnesu já a to dost tvrdě. Doufal jsem že když nebudu po ruce tak ho to snad přejde.

Siriusovo pohled

Bylo mi dost líto že Moony neslavil s náma. Jak moc mi to bylo líto tak jsemi víc pil. Kolem půlnoci jsem dostal chuť si trochu užít. "Jdu to vítězství oslavit s Remem. Jestli víš jak to myslím." Řekl jsem Jamesovi. On se jen znechuceně zasmál a dál se věnoval Lily.

Remusovo pohled

Potom co jsem přišel do pokoje jsem se šel vysprchovat. Jakmile jsem vylezl ze sprchy, tak jsem si v pyžamu zalez do postele s knihou. Trochu jsem se do knihy začetl. Když jsem jí odložil bylo už dost pozdě. Zavrtal jsem se do peřiny. Už jsem skoro usnul, když v tu najednou se otevřely dveře a v nich stál Sirius. Bylo mi to divné. Tohle na Tichošlápka vůbec nesedělo, aby přišel takhle brzo. Nějak jsem si toho ale nevšímal. Otočil jsem se zády ke dveřím a dál se pokoušel spát. Když tu najednou jsme uslyšel jak se jeho kroky přibližují k mojí posteli.

Siriusovo pohled

Přišel jsem k Remusovo posteli a sedle si na ní. "Spíš?" Zeptal jsem se ho šeptem. "Mmmm..." zamručel s hlavou zabořenou v polštáři. "Mooooony!" Protáhl jsem a lehce zatřásl jeho rameny. "Co je!?" Řekl trochu nevrle. "Tak slíbil si mi,že to oslavíme spolu. Tak jsme přišel slavit!" Řekl jsem vyzívavě a rukou mu zajel pod tričko. "Nech mě spát Siriusi. Zítra to s tebou budu slavit třeba celý den, ale teď chci spát!" Odvětil s třesoucím se hlasem ve kterém byl slyšet strach.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 15, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

wolfstar smuthKde žijí příběhy. Začni objevovat