Bab 3

14 1 2
                                    

Permualaan Persekolahan...
"Okay, student... Kita ada pelajar baru yang datang... 2 orang... Perkenalkan diri anda",pensyarah memberi tahu kepada student yang lain tentang kehadiran mereka.
"Annyeonghaseyo! Lya imnida",*bow*
"Annyeonghaseyo. Fya imnida",*dingin*
"Duduk sebelah 2 orang namja di belakang",pensyarah mengarahkan mereka berdua duduk di bahagian belakang bersama 2 orang namja.
"Kau lagi?!",Fya ternampak jejaka yang dilanggarnya pada hari yang lepas.
"Ha'ah! Aku lah tu... Kau pahal?!",jejaka itu memarahinya balik.
"Stop it!!!",pensyarah itu memberhentikan mereka berdua. Fya duduk di sebelah namja yang bernama Tasnem, Lya pula duduk di sebelah namja yang bergaduh dengan Fya... Nama dia Daniel(orang panggil die Nyell).
"Eh kau dari mana?",tanya Nyell kepada Lya yang sedang focus dengan apa yang dikatakan oleh pensyarah itu.
"Dari KL",dengan ringkas Lya menjawab persoalannya sambil memandangnya.
"Awak kingka kat sini eh? Muka pon macam gengster je...",tanya Lya pula.
"Ha'ah.. Aku KINGKA dekat sini... Semua orang takut dengan aku... Kau? Takkan tak takut dengan aku?",Nyell menjawab macam orang berlagak.
"Saya tak pernah takut dengan orang... Saya takut dengan tuhan sahaja.. Amacam? Deep?",Lya menjawab dengan relax sahaja.
Dengan muka deepnya dia tidak lagi bercakap dengan Lya, mereka memberi perhatian kepada pensyarah dan tanpa ada halangan lagi.
Berpaling pada Fya pula...
"Woi! Kau... Kau asal mana?",Tasnem bertanya kepada Fya yang dari tadi focus kepada pensyarah. Tak lama kemudian...
"Woi!!!! Aku tanya kau kan!",Tasnem memarahi Fya dan Fya tidak melayannya. Tak lama selepas itu,
"KL",ringkas sahaja jawapannya.
"Lah... Ingatkan bisu tadi... Tak terjawab soalan aku tadi... Hahahaha!",Tasnem gelak macam puntianak tapi... Die gelak, kalah puntianak.

KINGKA LOVE TOMBOYWhere stories live. Discover now