Kringgg...
"Yeay... Rehat...",Fya melompat kegembiraan ketika waktu rehat. Fya ni memang pantang dengar bunyi loceng rehat tapi masalahnya dia makan banyak mana pun tak gemok-gemok. (Author pon jeles😒)
"Diamlah kau author.. Aku tendang kang baru tahu",
(Hek eleh ada hati nak tendang aku... Dah dah pi berlakon sana) *sambil menyepak Fya*.
(Tak pe lah kau author... Tahu lah aku nak buat apa nanti) kata hati Fya.
"Unnie!!!!!",kata seorang gadis sambil memeluk Fya.
"Kau dari dulu sampai sekarang tak berubah-ubah kan suka sangat peluk aku",Fya berkata kepada gadis itu sambil mengetuk kepalanya.
"Author tak jeles ke?😂",
(Tak ada masa aku nak jeles dengan kau lah pendek)
Okay... Back to story...
"Siapa ni Fya?",Lya tanya kepada Fya setelah lama dia mendiamkan dirinya.
"Ohh.. Lupa pula pasal kau...",Fya membuat lawak yang sangat hambar.
"😒😒😒😒😒😒. Sampai hati kau lupa kakak kau ni kan",Lya membuat muka ala ala merajuk.
"Bila masa kau jadi kakak aku? Hahahaha. Btw aku nak kenalkan Lya ini Fyra adik angkat aku kat Korea. Fyra ni Lya kakak kembar dan kesayangan unnie 😝",Fya menerangkan dengan jelas.
"Eh.. Dah dah jom ke kantin... Dah lapar perut aku ni...",Fya berkata sambil menggosok perutnya yang bum bum itu 😂
"Suka hati kau je kata perut aku bum bum kan 😒",Fya memarahi author
(Ada aku kesah?😂)
Skip di kantin~~
Fya:Kau nak apa? Aku ngan Fyra pergi tolong belikan... Kau jaga tempat eh?
Tiba-tiba seorang lelaki merangkul bahu Lya dan Fya
Fya:Eh! Kau siapa nak rangkul bahu aku ni(sambil melempang lelaki itu)
???:Aduh.. Sakitnya pipi aku.... 😭
Lya:Eh... Abang Ridz² okay tak ni?
Ridz:Nasib tak lebam muka abang yang hencem ni.. Huhuhu...
Fya:Siapa dia ni thow? (Sambil bisik di telinga Lya)
<Eeeeeee perasannya dia ni... Patutnya aku tumbuk dia ni sekali) bisik hati Fya.
Lya:Oh... Fya, yang ni Abang Ridz abang angkat aku.... Abang Ridz, yang ni Fya adik kembar Lya.
Ridz:Aah lah... Muka korang serupa baru perasan.
Fya:Nak kena tumbuk dengan aku lagi ke?!!!!!
Ridz:Uish lagi ganas dari Lya ni... <tak sanggup aku kena tumbuk dengan dia.... Muka boleh tahan lah... Tetapi malang sekali....haih.. Ganas sangat>
Fya:Okaylah... Aku beli makanan untuk kau dulu eh Lya? Bye...
Tiba-tiba Fya terlanggar seseorang yang sangat dikenalinya...
Tasnem:Siapa pulak yang berani langgar aku ni hah?!
Fya:Manusia lah takkan binatang lak.
Tasnem:Berani kau me--
Tak sempat nak habis cakap Lya dan Ridz datang ke arah mereka.
Ridz:Dah dah dah.... Stop it lah korang. Dah Lya, Fya...
Lya:Kami gerak dulu... Gerak lu pape roger(sambil menjeling kearah Tasnem and the geng)