Saatime baktım.Yarım saat kadar gecikmişti.Ayağımla ritim tutmaya başladım ve yanaklarımı şişirdim.Yarım saattir bu içki kokan depoda bekliyorum.Ama lanet olsun ki ona ihtiyacım var.Bulunduğum duumun en kötü tarafı ise,ışık düğmesini bulamadım.Bomboş ve karanlık,terkedilmiş içki deposunda bekliyorum.Bir çıtırtı duymamla elim belimdeki silahıma gitti.Kaldı ki karanlıkta ne kadar işe yararsa artık.Daha kuvvetli bir çıtırtıdan sonra ışıklar açıldı.gözlerimi kısıp birkaç kere kırpıştırdım.Etrafı görmeye başlayınca bana doğru gediğini fark ettim.Dean. "Vay canına !Bizim ufaklık busefer beni ekmedi , ha ? " dedi alayla.Gözlerimi devirdim.Tabi ya,önceki sefer gelmememin acısını çıkartıyordu. "Daha kaç kez yüzüme vurucaksın ? " yan bir şekilde sırıtıp bana yaklaştı "Cık,cık,cık ! Hiç değişmemişsin Dess.Bukadar çabuk sinirlenme,sadece şakaydı " Tekrar gözlerimi devirdim.Dean 35 yaşlarında,kısa saçlı oldukça yakışıklı bir adamdı.Ama piçin tekiydi. Ayrıca içinde sayıldığım çetenin başıydı.Aslında mafya desek daha doğru olur,İngiltere'de yüzlerce mekanı vardı.
Derin bir nefes aldım, "Ne için geldiğimi biliyorsun,uzatma " diye rahatsızca mırıldandım. "Dediğim gibi,hala aynı mızmızsın.Nerneyse -ciddi bir ifadeye büründü- busefer daha önemli bir görevin var Destiny. Busefer casusluk yapıcaksın " Kaşlarımı çattım. "Nasıl yani ? " iç geçirdi "Aslında,böyle bir görev için asla seni seçmezdim.Ama kızlar arasında bunu becerebilecek tek kız sensin " Ağzım resmen 'o' şeklini almıştı. Yani nasıl desem,Dean beni fazla taktir etmez,ne diyorum ben ? Hiç etmez ! "Gururumu okşadın Dean " dedim onum gibi sırıtarak. "Hayır Dess,demek istediğim bu görev için çok kız elemanımız var,ama hepsi erkek gibi." Hah ! demek bunun için. 3. kez gözlerimi devirdim. Dean fark etmiş olacak ki tekrar konuştu,
"Kes şunu Destiny.Ben çok ciddiyim.-İyice bana yaklaşıp konuşmaya devam etti-Bu iş için 3 aydır çalışıyoruz,sonunda planı uygulamaya soktuk ve batırmamalısın."
"Neymiş bu çok önemli görev ? " diye sordum merakla.Durdu. "Bu paraya ne kadar ihtiyacın var Dess ? " Yutkundum. Bu para babamın psikiatri tedavisi için gerekliydi. "Çok fazla" diye mırıldandım. "Ozaman aramıza hoşgeldin,tekrar. " dedi keyifle ve kapıya doğru yürüdü."Dean ! bekle bir saniye !Peki görev ne ? " durdu ve bana dönmeden mırıldanıp hızlı adımlarla kapıdan çıktı.
"Yasir Malik ve ailesi "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CASUS
FanfictionGenç bir kız olan Destiny Wagner,psikolojik sorunları babasına yardım edebilmek için karanlık işlere karışmak zorunda kalır.Ama işler düşündüğünden çok farklı ilerler.Nereden bilebilirdi ki 'beynin tek hatası' diye adlandırdığı yabancı hissin onu bu...