Astăzi e ziua mea și sunt în culmea fericirii ce mi-aș mai putea dorii
...am băiatul iubit și mai am o lună si voi merge în vacanță cu școala...olimpiada a fost a mea si numai a mea , am visat mereu să ajung aici ....... dar de obicei când lumea îți e mai dragă atunci urmează să se întâmple ceva rău....și eu presimt asta...
Ce o sa fie voi vedeaDe dimineața am primit un mic cadou dar și cel mai dulce , un mic pufulete, un cățeluș micuț și pufos de culoarea cafelei...tocmai de aceea îl cheamă Cafeluță dar cel mai mult îmi place ca este de la persoana iubita , Lucas...
Eu am vrut sa ne uitam la niște desene și am gasit cateva desene în care ne putem regăsii:
În aceasta mă regăsesc cel mai des
Sau în aceasta
Dar mă regăsesc și într-o prietenie pe viața
Dar iubesc mult pe cea mai bună prietenă Biby
o prietenie adevărată și sinceră
Dar când aveam cea mai frumoasă dimineața mi-am dat seama ca pe restul zilei scrie mare si roșu LICEU!
M-am îmbrăcat repede și am rămas surprinsă ca Lucas e pentru prima dată punctual...
Prima zi de Liceu în acest an a fost groaznică ...a venit o colega noua care începe să se dea la Lucas
Iar eu normal ca am reacționatEu:Lucas ți se pare ceva schimbat?!
Lucas: Da micuța mea ești mai frumoasă în fiecare zi
Eu:Aha si fata aceea nu ți se pare drăguță?
Lucas:Pentru mine tu ești singura femeie din viața mea
Eu:Asta nu prea o cred toți băieții sunt la fel
Lucas:Dar eu nu sunt acei toți băieții ...stai să văd ...tu ești geloasă!?
Eu:Nu!...
Lucas:Iubito nu ai de ce să fii tu ești viața mea și nu mă interesează de altcineva...
Tu esti o fetiță care își păstrează și iubește jucăria în sufletul tău asta este...
Și pentru asta TE IUBESC ATÂT DE MULT!
Va urma!
CITEȘTI
Amelly
ActionAmelly este o fatã de 16 ani care și-a pierdut familia de mică. Mama ei murise pe când ea avea doar cinci ani ...iar tatăl său a parasit-o . Ea a rămas cu bunica ei bolnavă și bătrâna într-un sat de la marginea păduri. (Needitată) •Scuzați pentru g...