Kayıp Ruhlar Bölgesi

51 0 0
                                    

1. Bölüm -ADA-

Öncelikle şunu anlatayım ki gerçekten kaldıramayacaksanız bu hikayeye daha başlamadan son verin.Okumaya devam etmek isteyenler için hikayemi anlatmaya başlıyorum.Benim adım Ada,Ada Şahin.Kızıl saçlı,yeşil gözlü,zayıf ve tıfıl bir insanım.FıratPaşa Lisesi'nde 3. sınıf öğrencisiyim.Derlere konstantre olamıyorum çünkü dikkat dağınıklığım var ve derslerle ilgim yok.Ancak okula gelmemi ve eğlenceli zaman geçirmemi sağlayan Yağmur adında çok yakın bir arkadaşım var.Onunla güzel zaman geçiriyoruz ancak son zamanlarda ters ters giden birşeyler var.Yağmur sürekli huzursuz,kırılgan ve endişeli...Ona neler olduğunu sorduğumda sadece "Yorgunum.Biraz eve gidip uyusam iyi olur." diyor.Ancak bir gün bana eve gittiğini söylediğinde ona inanmadım.Neden bilmiyorum içime bir kurt düştü ve aşçı olan annesi Leyla'ı aradım.Leyla Teyze bana Yağmur'un evde olmadığını ve onu benim yanımda diye bildiğini söyledi.Ardından ne kadar Yağmur'u arasamda ona ulaşamadım,telefonu kapalıydı.Çevredeki insanlara,kafelere ve gidebileceği her yere onu sordum ama hiç kimse görmemişti.Ardından eve içimde kocaman bir endişeyle gittiğimde saat 22.00'ydi.Biraz daha bekledikten sonra uyumaya karar verdim.Biraz zaman geçtikten sonra kapının çalmasıyla irkilerek uyandım.Kapıyı açtığımda karşımda duran kişi yağmurdan ıslanmış,boynu kan ve her yeri toprak içinde gözleri yaşlarla dolu bir kız duruyordu.Kapıdaki Yağmur'du.

Kayıp Ruhlar BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin