Ong seongwoon imagine

57 3 0
                                    

Seongwoo As himself
Xiyeon As readers

Req: hyunwonn_choi

Genre:Sweet gila gila ヾ(*'∀`*)ノ

Xiyoen

Pantai Hyeopjae



Selama 3 tahun kita khawin... Akhirnya kita dikurniakan 3 cahaya mata.. Yang dihasilkan oleh saya dan awak... Saya ingat awak punya tak berkualiti rupanya berkualiti sampai boleh keluar 3 terus..

Time saya mengandung dulu ada saje perangai awak nak sakitkan hati saya.Perangai "setan" awak tu la yang penyebab adanya 3 cahaya mata..

"Syg

Aku buat bodoh ja sebab apa aku merajuk dengan dia..Aku nak pakaikan baju dekat budak budak tu tapi dia degil nak pakaikan.

"Awak fikir awak merajuk lama-lama makin lawa? Makin hodoh ada la


Aku hanya mampu tahan sabar jaa. Kalau tak mati dah jantan tu

"Merajuk la saya tak kesah, ramai lagi orang beratur nak khawin dengan saya.



Dia terus jalan pergi.. Wait, mesti korang nak tahu dimanakah anak kami berada? Aku suruh mak mertua jaga buat sementara waktu..

Aku terus bangun, dan pandang seongwoo yang sudah jauh dari aku.. Me be like?  Aku lari and terus kejar dia.. Tapi.. Syg sekali aq jatuh and terjerit.. Aku perasan seongwoo lari datang dekat aku lepas nampak aq jatuh so aku pura pura pengsan..



"Xiyeon... Xiyeon...bangun la.. Jangan buat aku mcm ni.."

Aku gengam pasir lepas tu terus Baling dkt muka dia


Maka terjadilah agenda kejar mengejar











K AKU TAHU HAMBAR!

TAPI AQ DH KERING OTAK. LETAK AIR PUN KERING BALIK..

BYEEE

Wanna One Imagine💖Where stories live. Discover now