Yaz tatiline yeni girmiştik.Kendime birkaç günlüğüne tatil izni verdim ve küçük bir otelde yer ayırttım.Yola çıkmıştım hava kararmıştı ve etrafta ormanlıktan başka hiçbir şey yoktu.Bi anda arabamdan hiç duymadığım bir ses geldi ve gidemeyeceğimi anlayınca arabayı durdurup etrafta kalacak yer aramaya başladım.Küçük bir ev vardı kapı zilini çaldığımda çok tatlı bir teyze kapıyı açtı ben ona ne olduğunu anlattım sonrada evinizde sabah olana kadar kalabilirmiyim dedim oda ne demek tabiki dedi.İçeri girdiğimde çok güzel bir dekarasyonu vardı evin.Sonra bana kalabileceğim odayı gösterdi bend yorgundum diye hemen yattım.Gece saat 03:00 sıralarıydı bir çığlıkla uyandım ama çığlık sesini ben çıkarmamıştım yan odadan geliyordu ama teyzenin sesine de benzemiyordu.Merakıma yenik düşüp o odaya bakmak için yavaşça kapıyı açıp odadan çıktım ve kapı deliğinden içeri baktığımda kan kırmızısı bir renk vardı.Ben de herhalde bir torunu var ve korku filmi izlerken koktu bu yüzden çığlık attı sandım ve geri yattım.Sabah kalktığımdateyze buzdolabından peynir ve zeytin çıkarıyordu bende kalamayacağımı hemen gitmem gerektiğini söyledim.Teyze biraz üzülmüştü ama birşey demedi.Sonra akşamki kırmızı duvar rengi aklıma geldi ve dedimki teyzecim kırmızı duvar rengi çok güzel olmuş dedim.Teyze bana dediki bizim evimizde hiç kırmızı bir duvar yoküstüne üstlük kırmı hiçbirşey almıyoruz evimize dedi.Tam neden diye soracakken teyze bana şöyle dedi.Ben torunumla beraber kalıyorum,bir gün torunumun gözleri kan kırmızısı rengine döndü ve hiç geçmedi ben de o yüzden asla eve kırmızı birşey almıyorum dedi.O an şok oldum çünkü o evde hiç kırmızılık yoksa o kırmızı ren ben kapı deliğinden bakarken bana bakan kızdı.