Eski Sevgili

3.2K 6 0
                                    

"Seni çok seviyorum Hayley" Bunu söylerken hâlâ içimde git- gel yapıyordu. Tanrım bende onu çok seviyorum ve gerçekten yatakta bir harika. Sonunda durdu ama hâlâ üstümdeydi kasıklarıma o kadar çok ağrı girmiştiki, ikimizde boşaldık ardından üstüme paketi alıp banyoya doğru ilerledim. Edward ise derin nefesler almakla meşguldu tatlı sevgilim benim onu seviyorum.

Güzel bir duşun ardından kahvaltı hazırladım.  Odaya çıktım ama kasıklarım hâlâ ağrıyordu üstüme beni seksi gösteren geceliklerimi giydim. Hemen Edward'ın üstüne çıktım ve onu tahrik edebilecek şekilde oturdum "hadi kalk Edward" beni kendine daha çok bastırdı ve ani bir hareketle üstüme çıktı boynumu emmeye başladı bir eliyle göģüslerimi sıkıyor diğer eliyle ise kalçamı , o zaten çıplak olduğu için hemen üstümdeki geceliği yırttı ve bir kenara fırlattı ardından aynı hızla külot ve sütyenimide attı ve çok sert bir şekilde içime girdi ağzımdan ister istemez çığlık koptu "Ahh Edward"

" Söyle bebek"

"Dur"

" Ahhh !"

" İşte böyle"

----

"Yumurta güzel olmuş"

"Soğuttun sevgilim !"

" Nee yapiyim " ayağa kalktı yanıma gelip bir öpücük kondurdu ve iş başvurum var diyip çıktı bende hemen Alexi'yi aradım

"Hey! Hayley?"

"Naber Alexi? "

"Iyi süper"

"Istersen alışveriş yapalım "

" Tatlım bunu sonraya ertelesek , bu arada Paul geldi"

"Onunla konuşmam lazım"

" Ne diceksin Hayley senden ayrıldıktan sonra kuzeninle her gece seks yaptık mı"

"O iyimi? "

"Gibi gibi"

"Anladım ama yinede konuşmam lazım"

"Ah . saçmalama lütfen bırak zaten senin yüzünden kuzeni ile kavgalı"

"işte bu yüzden kendimi suçlu hissediyorum"

"Hadi Hayley kapat"

" Peki"

Tanrım o kadar Üzgünüm ki ona çok kötü davrandım belki onu kullandım ama ondan bir Özür dilemem lazım kesinlikle.

Hemen çantamı alıp evden çıktım ve telefondan Paul yazısına tıkladım

"Alo?"

"Hey! Şey ben..."

" Hayley!?"

"Paul ben..."

"Üzgün olma lütfen"

Kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım

" 4 ay boyunca nerdeydin? "

" Birincisi ağlama ikincisi hâlâ aynı evde oturuyorsan geliyorum tabii Edward. ."

"Gel tabiiki gel Paul"

---

Elimi onun elinin üstüne koydum

"Barıştik? "

Kafa salladı.

ona kahve yaptım Kahvelerimizi yudumlarken onu ne kadar kırdığımi.

Kapının çalma sesiyle resmen yerimden zıpladım

Eski SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin