Chapter - 2

1.5K 9 0
                                    

"Çok komiksin Edward , bu gece sex yapıcak havada değilim" Arkadan geldi ve belime sarıldı.o an sertleşmiş penisini hissettim. hızlıca önüme döndün gömleğinin Yakalarından tuttum ve onu sert bir şekilde öptüm.  Dilinin dilime değmesine bayılıyorum. Beni hemen kucağına aldı ve duvara sabitledi.  Sonra penisini sürtüp durdu.  Bende ona daha çok yaklaştım ve bana daha çok değmesine izin verdim.  gömleğinin düğmelerini açarken bir yandan öpüşüyorduk. O da benim eteğimi yırttı ve sadece iç çamaşırlarımla kaldım Kırmızı sütyen ve Kırmızı dantelli külot çok seksi gösteriyordu. Pantolonunu çoktan açmıştı. Bende boxerini aşağı doğru indirdim ve dizlerine kadar düştü.

"şu altında duran bez parçasını çıkar duvarda becericem seni"

Kafa salladım ve o beni elleriyle tutarken hemen çıkardım. Biraz git gel yaptı ama bu duvarda çok zordu ağzımdan çıkan iniltiler onu dahada çok tahrik ediyordu

" Ohh"

"Ihh çabuk yap Edward"

"Ihhh bayılıyorum sana"

" Ahh! "

Çok sert bir şekilde içime girdi ve çığlık attım

"Yavaş ol Edward canım yanıyor"

Tekrar içime girdi ama bu sefer çıkmadı dudaklarıma yapıştı iyice azmış.

Artık zevk almıyorum canım çok acıyor ve bu duvar zaten buz gibi içimde git gel yapmaya başladı acayip sert davranıyordu. Hala kucağında duruyordum. Beni yatak odasına çıkardı.  Yatağa yatırdı

" sessiz ol Hayley çünkü sabaha kadar Durmak yok. "

Hayır olamaz canım çok yanıyor...

-----

Yüzüm bembeyaz olmuştu hissizdim ilk kez Edward beni kırmıştı istemiyorum dedim ama dinelemdi kendi dediğini yaptı yine.

" Kahvaltı hazır"

" Sevgilim sen iyi değilsin"  Eh haliyle beyefendi aptal.

" Sayende harika bir gece gecirdim ama uykum var "  

Salak ya.

"Yaticam izin verirsen iyi olur"

Yanıma geldi dudağımi öptü ve

"   işe gidiyorum" 

----

Telefonun çalmasıyla güzellik uykumdan uyandım şimdi daha iyiydim. Bir dakka Paul!  inanmıyorum

"Hey!"

"Bulusmak istedim, bişiler yapalım merak etme arkadaşca"

" A yok tabiki gelirm yani o yönden Hayır işte Evet"

" Evime gel"

"Dışarıda buluşuruz sanmıştım"

"Edward anlar evim büyük adresi mesaj atarım sana"

" Peki "

" Tamam"

" Kapatıyorum ozaman"

" Istersen kapatma saatlerce konuşurum"

" Haha bay"

" Hayley ben. .. bekliyorum"

" Ne? "

" Kapatıyorum bay"

" Bir dakika Paul" yüzüme kapadı salak şey.

Hemen duş aldım üstüme Jean ve kot gömlek uyumu yaptım Converse giyip çıktım adresi mesaj atmış bile hemen bir taksi çevirdim oturun biraz ağrı hissettim ama önemsemedim.

" geldik" parayi takisiciye uzattım ve hemen indim.

Kapıyı çaldım biraz bekledim ve kaslı vücudu ile Beni karşılayan Paul'u gördüm bu çocuk iyi değil en azından o yatakta daha kibar.

" Gelsene"

Içeri girdim avize ve koltuklar'ben pahalıyim' diye bağırıyordu.Etrafımda büyük süs eşyaları. ..

" Evin güzel"

" Saol" Elini belime koydu ve geç dedi film seçtim.

----

Filmde yan yana oturmamiz iyi olmuştu ona korktuğum da sariliyordum.

" Ayyyy!" Eli saçlarıma gitti ve okşadı.

---

" Film korkunç ama güzeldi hadi görüşürüz"

ona tam sarilacken geri çekildi ve beni hâlâ yarı çıplak olan vücuduna yapıştırdı bunu Edward'a yapamazdım ki.

"Paul." 

" Lutfen Hayley"  Dudaklarıma yapıştı ilk başta karşılık vermedim ama sonra kendimi tutamadım ve karşılık verdim kasıklarımda ki ağrı daha girmemişti ama umrumda değil.

Hâlâ içime girmesini bekliyorum ama o çok yavaş davranıyordu. 

Onu üstümden ittim ve üstüme hemen pantolonumu giydim t-shirtu de giydim.

Ben ne yapıyordum salagin tekiyim

Eski SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin