uzun bir bölüm değil devamı haftasonu gelicek
O olaydan sonra 1 hafta geçmişti. Edward'la harika vakitler geçirdik daha çok o harika vakitler geçirdi dün gece resmen penisi ile boğdu beni.
"Günaydın tatlım"
" Günaydın"
" Akşam olsa da şu işi yapsak"
" Okul kayıtlarım ne zaman yapıcaz"
"Bilmiyorum" Kahvaltısina devam ederken bende yavaşça kalktım ve üstüne oturdum
"Sevgilim tahrik etme beni"
" Niyeee?"
yavaşça üstüne sürtündüm. Ani hareketle yere yatırdı zaten üstümdr bişe yoktu biraz boynumu emdi ön sevisme yapmadan içime girdi canım acımadi ama zevkde almadım.
-------
" Ah sabah sabah yoruldum şimdi nasıl işe gidicem"
" Iyi işler" Kapıyı açınca karşısında Paul'u gördü. Yüzü şaşkına dönsede pek umursamadı çünkü onu biz sattık o bizi değil.Sevgilimin omuzlarına ellerimi koydum ve ovaladım.kasılmıştı.
------
" Kuzen gerçekten senin adına sevindim, ama işe gitmem gerek aksam yemeginde burda olmanı istiyoruz"
" Ahahah öyle olur Edward" ben ise sadece gülümsemekle yetiniyordum. Paul yalan söylemişti onun nişanlısı yoktu ki.
------
"Hayley!"
" Bir dakika Paul! hırka giyip gelicem üşüdum biraz! "
Hırka giyindim üstüme ve tamam aşağı hemen indim kahveleri hazırlamıştı. Gözü sürekli bacaklarima kayıyordu.
Edward'ın gelmesine daha 7 saat vardı Paul yanıma geldi kalçamdan tuttu kendine çekti. Hiç vakit kaybetmeden dudaklarıma yapıştı. Gömleklerinden tutup kendime bastırdım. Hirkami çıkardı şortumu indirdi ve askılı mi hemen yırttı. Bende yavaşça düğmelerini açmaya başladım. Koltuğa yatırdı beni boxerini aşağı indirdim dizlerine kadar indi.
Penisini biraz emdim ardından hızlıca altına aldı beni. o da benim vajinamı biraz yaladı sonra göğüslerime geldi yaladı yaladı ve yaladı. Boynumu yaladı , sonra biraz git gel yaptı. Ardından sertce içime girdi.
****
Yeni Bölüm istiyorsaniz eğer beni takip edin lütfen yan kitabım brfn_99 hesabı sevgili ilk aşkım ve eğer yaşarsam. Okumanızı öneririm iyi okumalar BURCU (: