Nemohla jsem se dočkat večera. Nakonec nastal večer a já se konečně vydala do parku.Park byl osamělý. Nikdo v něm nebyl. Když v tom jsem uviděla postavu, která mířila přímo ke mně. Trochu jsem se začala bát. Když jsem mu konečně uviděla do tváře, uviděla jsem mladého kluka ve stejném věku jako já.
Mike : ,,Anitta?"
Já : ,,Mike?"
Kývl na mě a políbil mě. Byla jsem šťastná, že ho konečně vidím. Byl úžasný.
Mike : ,,Půjdeme ke mně?"
Chvilku jsem váhala, ale i přesto jsem přikývla. Ruku v ruce jsme společně odešli do jeho bytu.
Já : ,,Máš to tu krásné."
Mike : ,,Děkuji."
V obývacím pokoji mi předal kytici rudých růží. Poděkovali jsem. Mike mi přinesl vázu, aby všechny kvítky hned neuvadly.
Prožily jsme krásný večer, krásný Valentýn plný povídání, sledování filmů a dalších romantických věcích, které si dokážete domyslet sami.
Domů jsem se vrátila až ráno. Manžel mě začal vyslýchat, kde jsem byla. Vymluvila jsem se na práci.
Smska přišla.
Mike
Ahoj Ani💞Já
Ahoj Miku💜Mike
Moc jsem si to s tebou užil💞Já
To já taky😍Mike
Kdy si to zopakujeme?💜💜💜Já
Co nejdříve💞Mike
Zítra u mě?🖤Já
Jasně🖤🖤🖤ve tři tam budu, těším se💜Mike
Taky moc💞miluji těJá
Já tebe taky😘😘😘V tu chvíli mě vyrušil manžel.
Rick : ,,S kým pak si píšeš?"
Já : ,,S nikým."
Mobil jsem rychle vypla, aby nenašel můj rozhovor s Mikem.
Rick se pousmál a jemně mě políbil na tvář. Co to se mnou je? V Rickově přítomnosti jsem se vždycky cítila tak, nevím jak to popsat. Prostě úžasně. Ale teď to samé cítím k Mikovi. A Rick? Nemám tušení.
Odešla jsem do ložnice si dál psát s Mikem. Když to rak vezmu, jak jsem to vlastně mohla udělat? Já jsem podvedla svého manžela!
YOU ARE READING
Neznámé číslo
SonstigesPříběh je o dívce jménem Lele. Je jí 21 let. Má dceru Anittu (5let). Žijou sami v New Yourku. Jednoho dne Lele napíše neznámé číslo. Co se stane pak? Co se stane s Anittou? dozvíte se v příběhu.